دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گام بلند بنیاد علوی در رفع محرومیت‌زدایی بخش دیشموک

علیرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با توجه به بیش از ۱۹ سفر مسؤلان به بخش دیشموک اظهار کرد: خواهشمندیم و التماس می‌کنیم جهت رفع بزرگ‌ترین مشکل منطقه یعنی آب شرب و پروژه آب گندمکار که آب دو بخش دیشموک و چاروسا تلاش و همکاری کنند تا این مردم از تنش آبی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98406
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

کرونا :

گام بلند بنیاد علوی در رفع محرومیت‌زدایی بخش دیشموک

علیرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با توجه به بیش از ۱۹ سفر مسؤلان به بخش دیشموک اظهار کرد: خواهشمندیم و التماس می‌کنیم جهت رفع بزرگ‌ترین مشکل منطقه یعنی آب شرب و پروژه آب گندمکار که آب دو بخش دیشموک و چاروسا تلاش و همکاری کنند تا این مردم از تنش آبی و بدمزگی  آب شرب شهر دیشموک نجات پیدا کنند.

بخشدار دیشموک با بیان این‌که چرا از ۱۰۴ روستای دیشموک هیچ‌کدام آسفالته نیستند، خواستار توجه بنیاد مسکن به ۳۸ روستای دهیاردار در این منطقه برای رفع محرومیت شد.

وی هم‌چنین خواستار نگاه ویژه راهداری به جاده‌های روستایی مورخانی تا رود ریش جاده سرتنگ لیراب، شرنگ رنگ، سرگچ، پای پره، پل تَنگ چَویل و آجم شد.

نوروزی گفت: انتظار می‌رود با خدمت‌رسانی به محرومین، التیام‌بخش درد مردم این منطقه را سبب شویم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به بخشی از فعالیت‌های انجام شده در بخش دیشموک پرداخت و تصریح کرد: در بحث مشکلات برقی کار بیش از ۱۹ روستا جهت اصلاح و توسعه شبکه و چند خیابان شهر در دستور کار قرار دارد و دو مداره کردند برق از مسیر سرپری تا دیشموک و کلات دشمن زیاری هم خدمت دیگری از دولت سیزدهم در حال انجام  است.

نوروزی کار فرهنگی را جهت رفع آسیب اجتماعی یک امر مهم دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد، بهزیستی، مخابرات، بانک ملی، گروه های جهادی، بنیاد مسکن و نظام مهندسی خدمات زیادی را ارائه دادند و در  یک مورد فقط کمیته امداد در ماه ۴ میلیارد مستمری پرداخت می‌کند.

بخشدار دیشموک ادامه داد: در حوزه مسکن ۱۶۰واحد مسکن سه جانبه و ۵۹ مسکن دوجانبه و به اندازه لازم وام مسکن و اشتغال در حال پرداخت است که این خود کمک خوبی است به مردم این بخش است.

4 تالاب کشور جان تازه گرفتند
دنبال کنید

وی فعالیت دهیاران در حوزه فرهنگی و عمرانی را خوب دانست و گفت: از آذرماه تاکنون حداقل ۶ میلیارد طرح عمرانی و ۳۰۰ میلیون کار فرهنگی در روستاهای این بخش انجام گرفت.

نوروزی افزود: استقرار نمایندگی هلال احمر در دیشموک از خدمات مهم و کارهای خوب دولت بود که در منطقه محقق و به سرانجام رسید.

وی ضمن تشکر از مجموعه بنیاد علوی مستقر در شهر دیشموک گفت: اگر بنیاد علوی نبود شاید ده درصد اقدامات ذکر شده به سرانجام نمی‌رسید چرا که این بنیاد در تمام موارد گفته شده از مشارکت با ورزش و جوانان تا راهداری و شهرداری و بنیاد مسکن طرح‌های مشارکتی را سبب شده است و اگر بنیاد علوی نبود کلنگ اورژانس اجتماعی در دیشموک به زمین زده نم‌یشد و امید است با همکاری این نهاد مقدس به نتایج خدمت‌رسانی مطلوبتر هم نزدیک شویم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi