پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

موشها رکورد شکستند

با عبور از مرز فروش ۸ میلیاردی فیلم سینمایی شهرموشها ۲ رکورد فروش فیلم‌های سینمای ایران را شکست.  با اعلام فروش ۶۰ میلیون تومانی روز سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ در سینماهای تهران، مجموع فروش فیلم سینمایی شهرموشها ۲ از مرز ۸ میلیارد تومان گذشت. علی سرتیپی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی شهر موشها با اعلام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9839
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۵۱

کرونا :

موشها رکورد شکستند

با عبور از مرز فروش ۸ میلیاردی فیلم سینمایی شهرموشها ۲ رکورد فروش فیلم‌های سینمای ایران را شکست.

 با اعلام فروش ۶۰ میلیون تومانی روز سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ در سینماهای تهران، مجموع فروش فیلم سینمایی شهرموشها ۲ از مرز ۸ میلیارد تومان گذشت.

علی سرتیپی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی شهر موشها با اعلام این خبر گفت: «این میزان فروش کمی بیش‌تر از فروش فیلم سینمایی اخراجی‌های ۲ بوده و عملا از امروز فیلم سینمایی شهرموشها ۲ پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.»

او همچنین اضافه کرد: «خوشبختانه روند خوب فروش این فیلم همچنان ادامه دارد و شب گذشته در تهران ۶۰ میلیون تومان فروش داشته است و امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی که برای حضور مدارس در سینماها شده است، شاهد تأثیر مثبتی در فروش این فیلم باشیم.»

پیش از این فیلم سینمایی اخراجی‌های ۲ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در صدر جدول پرفروش‌های تاریخ سینمای ایران قرار گرفته بود.

اعلام این رکوردشکنی در حالی صورت گرفت که چند روز پیش حبیب‌اله کاسه‌ساز، تهیه‌کننده فیلم سینمایی اخراجی‌های در پیاپی، پیشاپیش رکورد شکنی شهرموشها ۲ را به تهیه‌کنندگان و کارگردان این فیلم تبریک گفته بود.

شهرموشها ۲ همچنان در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و طبق گزارش‌های رسیده به موشنا، استقبال گسترده‌ی علاقه‌مندان از این فیلم بخصوص در شهرستان‌ها موجب رونق سینماها که بعضا حتی مدت‌ها تعطیل بوده‌اند، شده است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi