شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمت موکب شهدای بهمئی به اربعینی‌ها در مسیر نجف- کربلا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از برپایی موکب شهدای شهرستان بهمئی در مسیر نجف اشرف به کربلا خبر داد و گفت: این موکب به همت کمکهای مردمی واقع در مسیر نجف اشرف به سمت کربلای معلا واقع در عمود ۱۶۸ قرار دارد. سرهنگ مهدی غلامی در گفت‌وگو  خبرنگار فارس در بهمئی با اشاره به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98388
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۰۴

کرونا :

خدمت موکب شهدای بهمئی به اربعینی‌ها در مسیر نجف- کربلا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از برپایی موکب شهدای شهرستان بهمئی در مسیر نجف اشرف به کربلا خبر داد و گفت: این موکب به همت کمکهای مردمی واقع در مسیر نجف اشرف به سمت کربلای معلا واقع در عمود ۱۶۸ قرار دارد.

سرهنگ مهدی غلامی در گفت‌وگو  خبرنگار فارس در بهمئی با اشاره به اینکه موکب شهدای شهرستان بهمئی در مجموع روزانه پذیرای ۵ هزار نفر طی سه شیفت آماده پذیرایی از زائران ایرانی و عراقی خواهد بود گفت: این موکب اماده اسکان زائران به صورت متغیر روزانه ۵۰۰ نفر است.

وی عنوان کرد: خدمات این موکب از پذیرایی تا ویزیت رایگان پزشکی و کارهای فرهنگی است و این موکب به عنوان امور گمشدگان استان کهگیلویه و بویراحمد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی اذعان داشت: حجم خدمات، پذیرایی و ارائه غذای گرم از  ویژگیهای این موکب است که پشتوانه ی آن همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بهمئی و جمع آوری نذورات مردمی است.

غلامی افزود: لازم است در این راستا از تمام کسانی که به این موکب کمک کردند به ویژه مردم غیور شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر ویژه می کنم و از خداوند سبحان خواستارم از تمام کسانی که در مسیر زائرین کربلا خدمت رسانی می کند با شهدا به ویژه شهدای کربلا محشور بگرداند.

خدمت موکب شهدای بهمئی به اربعینی‌ها در مسیر نجف- کربلا 6

خدمت موکب شهدای بهمئی به اربعینی‌ها در مسیر نجف- کربلا 7

خدمت موکب شهدای بهمئی به اربعینی‌ها در مسیر نجف- کربلا 8

خدمت موکب شهدای بهمئی به اربعینی‌ها در مسیر نجف- کربلا 9

 

پایان پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi