جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار قاسم سلیمانی به روایت یدالله مرادی

سالهاست که با نام و سخنان و فیلمها و گزارشات پیرامون سردار سرافراز بسیجی قاسم سلیمانی ،خود را همنوا و همراه می نموده و می نمایم .عشق دیدارش و شنیدن مستقیم بیانش را به اندازه آوازه اش در دل آرزو میکردم تا اینکه روز پنجشنبه ۵ آذر ۹۳ این آرزو برآورده شد. بنا به دعوت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9240
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

کرونا :

سردار قاسم سلیمانی به روایت یدالله مرادی

سالهاست که با نام و سخنان و فیلمها و گزارشات پیرامون سردار سرافراز بسیجی قاسم سلیمانی ،خود را همنوا و همراه می نموده و می نمایم .عشق دیدارش و شنیدن مستقیم بیانش را به اندازه آوازه اش در دل آرزو میکردم تا اینکه روز پنجشنبه ۵ آذر ۹۳ این آرزو برآورده شد.

بنا به دعوت سپاه پاسداران کشور بهمراه جمعی شانزده نفره از استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در اولین مجمع عالی بسیج به تهران آمده و از ساعت ۲بعد از ظهر پنجشنبه به سالن بزرگ و مجلل اجتماعات ستاد کل سپاه مرکز حاضر شده و در خیل آنهمه اخلاص و صداقت بسیجی محو شدیم.

در حالیکه در ابتکاری جالب و در خور تقدیر افتتاحیه این مجمع را با سخنان مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین انجام گرفت ،ساعت ۵ ناگهان مجری اعلام نمودند که نماز مغرب و عشا به امامت آیت الله جنتی برقرار است و بعد از نماز سخنرانی سردار سلیمانی !! همه غیر منتظره به یکدیگر نگریسته و با شوق بسوی نماز روانه شدند .

سردار بسیجی مان در حالی به جمع بسیجیان پیوست که هزاران دل همراهش بودند و آنگاه که در جایگاه قرار گرفت به رسم ادب و شکسته نفسی ،ننشست .

????? ???? ???? ???? ???????? ?? ???? ??????

اصلا نه انگار که حاج قاسم همان کسی است که لرزه بر اندام رژیم کودک کش اسراییل غاصب و امریکا و تروریستهای منطقه انداخته،با نزاکت و معرفت به احترام علمای حاضر در جلسه و بسیجیان میکروفون بدست گرفت و آغاز به سخن نمود. .

در سالن به آن بزرگی یک نفر تکان نمیخورد.

سکوت کامل حاکم و هیچکس فرصت گوش دادن را از دست نمیداد. این یعنی آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

همه محو کلام و رفتار رزمنده ای بود ند که هیبت و صولتش کفار را وحشت انداخته و در آن جمع تواضع و فروتنی اش درس معرفت آموخت.

مجمع را به تعبیر زیبای کارگزاران اساسی نظام مدیریتی کشور یاد نمود و بیان داشت که سرزمین سپاه را امام (ره) حفاظت کرد و به آن قابلیت داد که بسیج را طراوت بخشد و رشد دهد.

بعد از عمق وجود و اخلاص مدعی شد که : شخصیتی به نورانیت و علم ،تفکر دینی و مدیریت بحرانی در عصر حاضر برجسته تر از مقام معظم رهبری وجود ندارد و آنگاه برای اثبات ادعایش مواردی را برشمرد .

شان و شوکت بسیج را به این عبارت تکمیل نمود که: بسیج یک حجت و طریق است که الان یک ارزش برتر است که حتی میگوییم مرجع بسیجی .

????? ???? ???? ???? ???????? ?? ???? ??????

در ادامه در نقش و قواره یک مورخ و جامع شناس به دو عامل (شخصیت ها و ایدولوژی )که در طول تاریخ بر جامعه اثر داشته اند ،پرداخت و چه تحلیل و استدلال ژرف و عمیقی را اراءه داد و فرمود :شخصیت های مطرح جنگ تابش نور امام بودند.

سپس همانطور که پیش بینی میشد به قصه داعش و مبنای فکری و تاریخی آن پرداخت و استدلال نمود که وجود داعش یک حادثه نیست بلکه ناشی از تفکری تاریخی است که در طول تاریخ حکومتهای بزرگ اسلامی را فرو ریختند و برای اولین بار است که جمهوری اسلامی ایران مانع فرو ریزی اساس اسلام شده است.

در پایان دو وظیفه اساسی را برای بسیج بیان داشت :

۱ _عمق بخشیدن به جمهوری اسلامی

۲_نقش و تاثیر ولایت فقیه برای اقشار جامعه.

ساعت سخنرانی از یک و نیم گذشت ولی جز شیفتگی حاضرین اظهاری و حتی صحبتی درز نمیشد و وقتی والسلام را بیان کرد هنوز قلمها بر کاغذها جاری و اذهان مشغول و قلبها آکنده از مهر و محبت به حاج قاسم برای ادامه بیاناتش .

????? ???? ???? ???? ???????? ?? ???? ??????

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi