شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک قول ویژه از وزیر گردشگری به مردم سی‌سخت/اذعان ضرغامی به یک ضعف بزرگ در حوزه گردشگری+فیلم

عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت گفت: در سفر به شهر توریستی سی سخت، این شهر زیبا را منحصر به فرد با جاذبه های گردشگری طبیعی دیدم. وی گفت: شهر توریستی سی سخت در دامنه دنا یکی از پرجاذبه ترین مناطق گردشگری ایران است که هر کجای آن را نگاه کنیم اکوتریسم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92386
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

کرونا :

یک قول ویژه از وزیر گردشگری به مردم سی‌سخت/اذعان ضرغامی به یک ضعف بزرگ در حوزه گردشگری+فیلم

عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت گفت: در سفر به شهر توریستی سی سخت، این شهر زیبا را منحصر به فرد با جاذبه های گردشگری طبیعی دیدم.

وی گفت: شهر توریستی سی سخت در دامنه دنا یکی از پرجاذبه ترین مناطق گردشگری ایران است که هر کجای آن را نگاه کنیم اکوتریسم و جاذبه های گردشگری طبیعی فوق العاده ای دارد که همین الان ما در کنار چشمه میشی در دامنه‌های دنا قرار داریم وگردشگران زیادی از سراسر کشور به این منطقه گردشگری سفر می‌کنند و لذت می برند.

ضرغامی اظهار داشت: پوشش گیاهی بسیار متنوعی در دامنه های دنا وجود دارد که آن هم در نوع خود منحصر به فرد است چرا که بسیاری از این گیاهان خاصیت دارویی دارند.

وزیر گردشگری گفت: در شهر توریستی سی سخت با اینکه امکانات محدود است ولی باز هم حضور بالای گردشگران و مسافران را می بینیم که برای سفر به این شهر زیبا آمدند و ما هم امروز به این شهر سفر کردیم تا مشکلات و کاستی‌ها را ببینیم و با برنامه ریزی دقیق صنعت گردشگری این شهر را رونق دهیم.

وی گفت: یک مجتمع بزرگ گردشگری در اینجا احداث خواهیم کرد زیرا شهرستان دنا مملو از جاذبه ها و مناطق گردشگری است ولی مشکلی که وجود دارد نتوانسته‌ایم مناطق گردشگری را در استان های محروم به خوب منعکس و معرفی کنیم که برای این مهم هم برنامه های دقیقی خواهیم داشت.

ضرغامی با بیان اینکه تحول در گردشگری یعنی تحول در فکر مسئولین در همه رده‌ها تصریح کرد: همه باید بدانند که گردشگری خیلی مهم است و نقش بسزایی در اشتغال آفرینی مردم هر منطقه دارد اگر می خواهیم مردم شاد باشند، تفریح داشته باشند و  اشتغال آفرینی کنیم باید به صنعت گردشگری که دوای همه مشکلات است نگاه ویژه ای داشته باشیم.

مادر صنعت یک استان منتظر تدبیر بانک تجارت ایران/ عزم جهادی ستاد اجرایی در راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج
دنبال کنید

وی گفت: متاسفانه تا به امروز به دلایل مختلف نتوانسته‌ایم در کل کشور آن گونه که باید این کار را اجرایی کنیم اما این قول را به مردم دنا خواهیم داد که تسهیلات بسیار خوبی برای رونق گردشگری در شهرستان دنا تامین اعتبار خواهیم کرد و صنعت گردشگری این شهر زیبا و و شهرستان را رونق خواهیم داد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi