جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

منابع انسانی توسعه یافته از دل آموزش و پرورش بیرون می‌آید

نماینده مردم بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: منابع انسانی توسعه یافته از دل آموزش و پرورش بیرون می‌آید و مقام معظم رهبری معلم را به معمار تشبیه کرده که این تشابه به زیبایی بیان شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91806
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

منابع انسانی توسعه یافته از دل آموزش و پرورش بیرون می‌آید

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا و عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد درمجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: ساماندهی منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد و هفته‌های آینده به آن پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح رتبه بندی کار بسیار بزرگی است که در دولت سیزدهم به ثمر نشست و در ابتدای کار ۳۸ هزار میلیارد تومان مجلس برای اجرای این طرح پیش بینی کرد.

روشنفکر افزود: در زمینه آموزش و پرورش انقلاب بزرگی پس از انقلاب اسلامی تاکنون صورت گرفته است و در این استان استعدادهای نابی همچون دکتر ملک حسینی‌ها، نیک اقبال‌ها، یزدانپناه ها توسط معلمان بزرگی پرورانده شده‌اند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: مرحوم آیت الله ملک حسینی و آیت الله میراحمد تقوی چنانچه در شهرهای بزرگ‌تری همچون قم خدمت می‌کردند شاید آوازه شأن از این هم بیشتر بود و آوازه جهانی پیدا می‌کردند اما ترجیح دادند در دیار خود بمانند و در این استان خدمت کنند.

روشنفکر با بیان اینکه زمانی یک کشور به رشد و ترقی می‌رسد که منابع انسانی توسعه یافته داشته باشد، گفت: منابع انسانی توسعه یافته از دل آموزش و پرورش بیرون می‌آید و مقام معظم رهبری معلم را به معمار تشبیه کرده که این تشابه به زیبایی بیان شده است.

وی اظهار داشت: ۳۰۰ هزار نفر در بحث آموزش معلم، حوزه‌های فرهنگی و اداری کمبود وجود دارد و این مهم زیبنده آموزش و پرورش نیست و باید به سمت و سوی توسعه دانشگاه فرهنگیان گام برداریم زیرا که این دانشگاه قلب تپنده وزارت آموزش و پرورش است.

۱۵۰ میلیارد تومان برای استقرار آبفا در جزیره خارگ اختصاص یافت
دنبال کنید

روشنفکر تصریح کرد: همسان سازی حقوق به جد دنبال می‌شود و یک بار برای همیشه باید رفع شود البته اکنون تلاش شد افزایش پایان هر سال شامل بازنشستگان نیز بشود و طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش ۷۰ درصد از کسانی که مشمول رتبه بندی شده‌اند، رضایت کامل دارند و تنها ۳۰ درصد اعتراضاتی دارند که رفع می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi