جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

هفته بسیج نماد شکوه مقاومت ملت ایران و بسیجیان خط ولایت است

پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان گچساران با عنوان ” شکوه مقاومت ” در سالن پدخندق برگزار شد. در این اجتماع بزرگ فرمانده دانشکده مطهری، فرمانده سپاه گچساران و جمعی از مسئولان شهرستانی و بسیجیان دانش‌آموز و ادارات شهرستان حضور داشتند. جهانگیر انصاری در این همایش ضمن گرامیداشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9169
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

کرونا :

هفته بسیج نماد شکوه مقاومت ملت ایران و بسیجیان خط ولایت است

پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان گچساران با عنوان ” شکوه مقاومت ” در سالن پدخندق برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ فرمانده دانشکده مطهری، فرمانده سپاه گچساران و جمعی از مسئولان شهرستانی و بسیجیان دانش‌آموز و ادارات شهرستان حضور داشتند.

جهانگیر انصاری در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج و خیرمقدم به بسیجیان حاضر در این همایش، اظهار کرد: هفته بسیج نماد شکوه مقاومت ملت ایران و بسیجیان سلحشور پیرو خط ولایت است.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم گچساران، بیان کرد: مردم گچساران همیشه در همه صحنه‌های انقلاب پیشگام بوده و امروز با حضور پرشور در این همایش باری دیگر حماسه‌ی شکوه آفریدند.

در ادامه مراسم بسیجیان گچساران با سر دادن شعارهای مختلف از جمله ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم و فریاد لبیک حسین (ع) با آرمان‌های امام راحل در پیشبرد اهداف امام تجدید پیمان کرده و با حضور خود فریاد مقاومت در سایه رهبر مقام عظمای ولایت دادند.
در بخش دیگری از این آیین  مراسم اهدای علم شهدا به رسم امانت به فرماندهان حوزه‌های مقاومت گچساران توسط خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد که پدر شهید جاویدالاثر کورش نارکی به نیابت از خانواده شهدا این آیین را برگزار کرد .

در این اجتماع از سوی پدر یکی از شهیدان گچساران پرچم « یا حسین » به یکی از فرماندهان گردان‌های شهرستان اهداء شد.

۱۳۹۳۰۹۰۵۰۰۰۴۸۴_PhotoL ۱۳۹۳۰۹۰۵۰۰۰۴۸۸_PhotoL ۱۳۹۳۰۹۰۵۱۴۲۶۱۰۹۷۹۴۱۶۶۲۷۳ ۱۳۹۳۰۹۰۵۱۴۴۳۰۲۴۶۳۴۱۶۶۳۹۳

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi