دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات بازگشایی گردنه برفگیر بیژن در شهرستان دنا

به گزارش کرونا از یاسوج، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازگشایی گردنه بیژن در شهرستان دنا که با چندین متر برف در فصل زمستان مسدود شده بود، آغاز شد. عابد محمدی افزود: با توجه به ارتفاع چندین متری برف در منطقه و اهمیت ایمنی تردد مردم، این جاده از فصل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91618
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

کرونا :

آغاز عملیات بازگشایی گردنه برفگیر بیژن در شهرستان دنا

به گزارش کرونا از یاسوج، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازگشایی گردنه بیژن در شهرستان دنا که با چندین متر برف در فصل زمستان مسدود شده بود، آغاز شد.

عابد محمدی افزود: با توجه به ارتفاع چندین متری برف در منطقه و اهمیت ایمنی تردد مردم، این جاده از فصل پاییز تاکنون مسدود اعلام شده بود.

وی با بیان اینکه پراکندگی روستا‌ها در استان زیاد است، ادامه داد: ۴ هزار و ۴٠٠ کیلومتر راه روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه دو هزار و ۳٠٠ کیلومتر راه روستایی آسفالته است گفت: با تلاشهمکاران ۱۱٠ کیلومتر آسفالت راه روستایی در سال گذشته انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از افزایش ۴ برابری راه روستایی در سال ۱۴٠۱ نسبت به سال ۱۴٠٠ خبر داد و افزود: برای امسال ۱۳٠ کیلومتر راه روستایی در دست آسفالت داریم که هدفگذاری ما فراتر از ۱۵٠ کیلومتر آسفالت در سال ۱۴٠۲ است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi