جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خبر خوب | خط انتقال ایستگاه دژکوه کهگیلویه تا پایان مرداد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، محمود دشت‌بزرگ در حاشیه سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت از بهره‌برداری خط انتقال پست ایستگاه دژکوه تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: برای احداث این پست ۹۰ میلیاردتومان سرمایه‌گذاری انجام خواهیم که در بازه زمانی گفته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91606
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

کرونا :

خبر خوب | خط انتقال ایستگاه دژکوه کهگیلویه تا پایان مرداد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، محمود دشت‌بزرگ در حاشیه سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت از بهره‌برداری خط انتقال پست ایستگاه دژکوه تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: برای احداث این پست ۹۰ میلیاردتومان سرمایه‌گذاری انجام خواهیم که در بازه زمانی گفته شده به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت برق خوزستان خط انتقال این پروژه را به طول ۴۵ کیلومتر عنوان و بیان کرد: پروژه با ولتاژ ۱۴۲ کیلو ولت پیش‌بینی و شامل ۷۷ دکل است.

دشت‌بزرگ افزود: مواد متریال مورد نیاز این پروژه را به صورت کامل تامین کرده‌ایم و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است در مردادماه از پروژه بهره‌برداری کنیم.

وی تامین برق سوق و لنده از همین پروژه، کیفیت انرژی الکتریکی، تعدیل سطح بارگیری در ایستگاه‌های مجاور و بالابردن استاندارهای قابل اطمینان را از ویژگی‌های این ایستگاه نام برد.

دشت‌بزرگ از افزایش ظرفیت این ایستگاه در افق میان مدت خبر داد و گفت: اگر صنایعی در این استان متمرکز شود زیرساخت‌های برق از قبل آماده هست و رونق و توسعه و آبادانی به همراه خواهد داشت.

پایان پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi