شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص اعتبارات ویژه در سفر نائب رئیس مجلس به کهگیلویه/ ساخت بیمارستان جدید دهدشت فوریت گرفت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان کهگیلویه، اعتبارات ویژه‌ای به برخی پروژه‌های این شهرستان تخصیص داد. وی ضمن بازدید از چندین پروژه در این شهرستان، با حضور در جلسه شورای اداری به بررسی مشکلات برخی پروژه‌های کهگیلویه پرداخت و اظهار کرد: جهت اتمام خط انتقال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91603
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

کرونا :

تخصیص اعتبارات ویژه در سفر نائب رئیس مجلس به کهگیلویه/ ساخت بیمارستان جدید دهدشت فوریت گرفت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان کهگیلویه، اعتبارات ویژه‌ای به برخی پروژه‌های این شهرستان تخصیص داد.

وی ضمن بازدید از چندین پروژه در این شهرستان، با حضور در جلسه شورای اداری به بررسی مشکلات برخی پروژه‌های کهگیلویه پرداخت و اظهار کرد: جهت اتمام خط انتقال شبکه ۷۰ کیلومتری دیشموک و قلعه‌رئیسی ۶۰ میلیاردتومان اختصاص داده خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۳۰ میلیارد تومان جهت خط انتقال ۴۶ کیلومتر سوق و لنده و پست فوق توزیع تا آخر تیرماه اختصاص خواهد یافت.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به ازای ۹ شهرستان کهگیلویه، برای هر کدام ۲۰۰ تن قیر در اختیار شهرداری‌های قرار خواهد گرفت.

نیکزاد هم‌چنین از اختصاص دو دستگاه ماشین آتش‌نشانی برای دهدشت و چرام خبر داد.

وی در خصوص سیکل ترکیبی پادوک گفت: کسی که دیوار را می‌بندد و می‌رود دنبال کار نیست، اگر دنبال احداث آن هستید یک جلسه‌ای با استاندار بگیرید و نتیجه را به ما گزارش دهید، اگر نمی‌خواهید ظرف ۱۰ روز آینده پروژه را تعیین تکلیف کنید و نتیجه را به مردم برسانید.

نیکزاد بیان کرد: در این سفر ۱۰۰ میلیون تومان به موکب امام حسن(ع) خیرآباد اختصاص داده شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۰۰درصدی ۵۰ میلیاردتومان برای ۵ هزار و ۵۵۵ هکتار حومه غربی دهدشت خبر داد و بیان کرد: هم‌چنین ۱۰ میلیارد تومان طرف یک ماه آینده برای بافت فرسوده دهدشت اختصاص خواهد یافت.

وی از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان جدید دهدشت در مکان مستقل خبر داد و گفت: استانداری ظرف یک ماه زمین را تغییر کاربری دهد و الحاق به محدوده شهر کند و شورا و شهرداری پروانه رایگان تحویل علوم پزشکی دهند.

مسئول اصلی ستاد رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد کیست؟ آرمان بیگلری یا خلیفه‌ خلقی‌پور؟ / افکار عمومی منتظر حکم خلقی‌پور هستند
دنبال کنید

نیکزاد هم‌چنین از بهسازی و آسفالت ۴۰ کیلومتر راه روستایی برای چهار شهرستان خبر داد.

وی افزود: ظرف یک هفته آینده یک تیم کارشناسی جهت رفع مشکل مجوز آبرسانی از سد کوثر به بهمئی از طریق میراث فرهنگی به این شهرستان اعزام خواهد شد.

پایان پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi