سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت بهداشت نگاه ویژه ای برای توزیع پزشک متخصص به شهرستان های پلدختر و معمولان داشته باشد

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: وزارت بهداشت نگاه ویژه ای برای توزیع پزشک متخصص به شهرستان های پلدختر و معمولان داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91586
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

وزارت بهداشت نگاه ویژه ای برای توزیع پزشک متخصص به شهرستان های پلدختر و معمولان داشته باشد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید حمیدرضا کاظمی در خصوص کمبود پزشک متخصص در بیمارستان پلدختر اظهار کرد: حل مشکل اعزام پزشک متخصص قلب به بیمارستان پلدختر مطالبه عمومی است و همچنین متخصص اورولوژی نیز نیاز شهرستان پلدختر است.

وی افزود: با توجه به ازدحام بیماران در بیمارستان شهرستان پلدختر و در راستای خدمات بهتر به مردم و بیماران، لازم است به بخش درمان توجه بیشتری شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید از تلاش پزشکان متخصص بیمارستان پلدختر و خدمتگزاری آنها به مردم در منطقه محروم با کمترین امکانات و تجهیزات تقدیر و تشکر کرد.

کاظمی، افزود: بر اساس آمار دریافتی در طول سال گذشته حدود ۹۰۰ مریض اورژانسی به مرکز استان اعزام شدند که بیش از ۷۰۰ مورد آن به پلدختر تعلق دارد و این به معنی مشکلات این حوزه در این شهرستان است.

وی به فرسودگی ناوگان بیمارستان پلدختر از جمله آمبولانس اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان پلدختر به امکانات و تجهیزات و همچنین پزشک متخصص قلب نیاز دارد، بنابراین انتظار می‌رود در این زمینه پلدختر نیز مانند دیگر شهرها دیده شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، راه کوتاه مدت رفع مشکل کمبود پزشک در پلدختر را خدمات پزشکان با سهمیه پلدختر در این شهرستان دانست و افزود: چنانچه در شهرستان‌های همجوار چند پزشک قلب وجود داشته باشد حداقل بخشی از زمان خدمات را به پلدختر اختصاص دهند.

کاظمی، یادآور شد: همچنین با توجه به اینکه معمولان به شهرستان ارتقا پیدا کرده نیاز آن به پزشک قابل لمس است و اعزام پزشک به این شهرستان نیز لازم است که مورد توجه قرار گیرد./

علم و دانش در کنار مهارت می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت کشور گردد/ مهارت آموزی متناسب با نیاز جامعه، در مراکز فنی و حرفه ای حائز اهمیت است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi