پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پروژه فیبر نوری به طول ۱۴۰ کیلومتر در بخش سیمکان جهرم اجرا می‌شود

نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: ۱۴۰ کیلومتر فیبرنوری برای بخش سیمکان مصوب شده و در روزهای آینده مناقصه آن برگزار می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91583
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پروژه فیبر نوری به طول ۱۴۰ کیلومتر در بخش سیمکان جهرم اجرا می‌شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی  اظهار کرد: در جلسه‌ای با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۴۰ کیلومتر فیبرنوری برای بخش سیمکان مصوب شده و در روزهای آینده مناقصه آن برگزار می‌شود که عملیات اجرایی آن صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به بخش سیمکان نگاهی مثبت و پشتیبان است و تلاش کردیم زیرساخت‌های این بخش تکمیل شود، افزود: پس از پروژه‌های بزرگ تأمین برق و گاز بخش سیمکان که صورت گرفت، سومین زیرساخت اساسی این بخش، تأمین آب شرب پایدار است که مطالعات انتقال آب از سد سلمان به بخش سیمکان در حال انجام است و امیدواریم به زودی طرح آن آماده و این پروژه بزرگ در راستای تأمین آب شرب این بخش کلنگ‌زنی و عملیاتی شود.

رضایی با اشاره به اینکه محور ارتباطی سیمکان به قیر و کارزین نیز عملیاتی خواهد شد که اقدامات اولیه آن انجام شده است، عنوان کرد: بهسازی معابر روستاها نیز در اولویت قرار دارد که از طریق بنیاد مسکن برنامه‌ریزی جهت انجام این موضوع صورت خواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: همچنین برخی مدارس این بخش نوسازی شده است و سایر مدارسی که نیاز به نوسازی دارد نیز به زودی اعتبارات موردنیاز جذب و پروژه‌های اجرایی آن عملیاتی می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت دسترسی آسان اهالی و تکریم ارباب رجوع، یک مرکز مثبت زندگی برای بررسی پرونده‌های بهزیستی در بخش سیمکان تأسیس خواهد شد که نیاز به مراجعه مرکز شهرستان نباشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi