پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس گفت: خواسته خوزستانی‌ها این است که فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود؛ بحث دیگر در خصوص کشاورزی است، خوزستان قطب کشاورزی ایران است و انواع گندم خاورمیانه را تولید می‌کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91577
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، قاسم ساعدی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان اظهار کرد: همان چیزی که از دولت مردمی انتظار می‌رود، همین مردمی بودن و از بطن مردم بودن است؛ با صبر و حوصله کافی دیدارهای مردمی و حضور میدانی در پروژه‌ها توسط رئیس‌جمهور و وزیران و معاونان صورت گرفت.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس افزود: علمای خبرگان رهبری و مجمع نمایندگان درخواست دارند که یک جلسه با حضور معاونت اجرایی رئیس‌جمهور برگزار تا نتایج سفر و مصوبات آن بررسی شود.

وی تأکید کرد: خواسته خوزستانی‌ها این است که فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود؛ بحث دیگر در خصوص کشاورزی است، خوزستان قطب کشاورزی ایران است و انواع گندم خاورمیانه را تولید می‌کند.

ساعدی افزود: طرح آب‌رسانی غدیر خوب است و کارهای شبانه‌روزی دولت باعث شده تا بخش اعظمی از مردم خوزستان از این طرح استفاده کنند ولی پایداری این طرح در شادگان، آبادان، اهواز و خرمشهر نیازمند همت و تلاش بیشتری است.

وی با اشاره به اینکه مناطق شمال و شرق خوزستان در طرح آب‌رسانی «کوثر» نیازمند حمایت هستند، گفت: یک دستور سریع به دستگاه‌های اجرایی صادر شود که از نیروهای بومی در ظرفیت‌های اشتغال‌زایی این استان استفاده کنند؛ نباید اجازه داده شود که جوانان این استان بیکار بمانند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس مطرح کرد: حق آلایندگی خوزستان بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان است که اگر کامل پرداخت شود، بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در استان تکمیل می‌شوند.

یکی از مشکلات استان مرکزی ضعف و کمبود برخورداری از اعتبارات ملی است
دنبال کنید

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس گفت: شخص رئیس‌جمهور باید پیگیری‌های لازم را داشته باشد تا این مصوبات روی زمین نمانند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi