شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

باید از مشوق های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی استفاده شود

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید از مشوق‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استفاده شود که این مهم هنر دولت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91574
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

باید از مشوق های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی استفاده شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی در نشست با کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: شرکت شهرکهای صنعتی از مهمترین دستگاه‌های حاکمیتی در توسعه صنعتی و اقتصادی است. توسعه صنعتی به جای پراکندگی نامتوازن در یک محل خاص با تامین زیرساخت متمرکز می‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه، باید زمین برای سرمایه‌گذار ارزش صفر داشته باشد، افزود: در اساسنامه شرکت شهرک‌های صنعتی عبارتی با عنوان اخذ وجه بابت زمین وجود ندارد لذا لازم است برای توسعه شهرک‌های صنعتی در سال‌های آینده، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: اکنون نبود برنامه‌ریزی در اراک موجب شده تا یک شهرک صنعتی که ۱۵ سال گذشته توسط هیات دولت مصوب شده، راه اندازی نشود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از مشوق‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استفاده شود که این مهم هنر دولت است.

کریمی عنوان کرد: قرارداد واگذاری در شهرک‌های صنعتی به عنوان سند برای گرفتن وام بانکی باید توسط بانک‌ها مورد پذیرش قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه صنایع کوچک ظرفیت‌های بالایی در اقتصاد کشور دارند، تاکید کرد: حجم زیادی از اشتغال و تولید کشور در صنایع کوچک و متوسط ایجاد می‌شود اما بهایی به آنها داده نشده و به شکلی رها هستند و عمده توجه به صنایع بزرگ است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi