جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انتقاد دوباره امام جمعه دهدشت از ساختن ۲ بیمارستان در یک مکان/تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد مهم است نه مصوبه آن

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی-سیاسی این هفته دهدشت با بیان این‌که حق تجسس در زندگی شخصی افراد وجود ندارد اظهار کرد: هر کسی باید اعمال خودش را ببیند، اگر به اندازه‌ای که برای محاسبه اعمال دیگران وقت می‌گذاریم برای خود وقت می‌گذاشتیم دچار این همه معضل اجتماعی نمی‌شدیم. امام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91552
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

کرونا :

انتقاد دوباره امام جمعه دهدشت از ساختن ۲ بیمارستان در یک مکان/تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد مهم است نه مصوبه آن

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی-سیاسی این هفته دهدشت با بیان این‌که حق تجسس در زندگی شخصی افراد وجود ندارد اظهار کرد: هر کسی باید اعمال خودش را ببیند، اگر به اندازه‌ای که برای محاسبه اعمال دیگران وقت می‌گذاریم برای خود وقت می‌گذاشتیم دچار این همه معضل اجتماعی نمی‌شدیم.

امام جمعه دهدشت دیدار مقام معظم رهبری با معلمان را یادآور شد و با بیان این‌که تذکرات بیان شده مورد توجه فرهنگیان قرار بگیرد گفت: اگر بناست فردا کشور ساخته شود که می‌شود این به عهده آموزش و‌پرورش است و معلم باید بتواند انسانی آگاه، عالم، متفکر، با ایمان و اراده و متعهد به اسلام تحویل جامعه دهد.

وی زیرساخت‌های اصلی هر جامعه را منابع انسانی و نظام تمدنی آن عنوان و تصریح کرد:  باید نسلی تربیت شود که برای هویت ایرانی اسلامی محکم و عمیق باشد، اگر این تحقق یافت دیگر دلباخته تفکرات دیگر نمی‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: توقع جامعه و والدین هم از معلمان تربیت نسل عدالت‌محور و عدالت‌خواه است.

امام جمعه دهدشت هم‌چنین دیدار با کارگران را یادآور شد با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب که یکی از معضلات امروز کشور بیکاری است گفت: راهکار آن عمل به شعار است و باید از نگهداری اجناس غیرمتعارف جلوگیری و برخورد قاطعانه صورت گیرد و نه صوری.

وی هم‌چنین خواستار توجه به اقتصاد دانش‌بنیان شد و خاطرنشان کرد: باید برای برخی از مسئولان توضیح داد که اقتصاد دانش‌بنیان چه است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر سفر رییس جمهور عراق و دیدار با رهبر انقلاب را یادآور شد و اظهار کرد: شاه‌بیت این دیدار این بود که حضرت آقا به صراحت فرمودند حتی یک آمریکایی در عراق نباشد.

دستگیری متخلفان قطع درختان جنگلی دست کاشت و کشف۱۸۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در گچساران
دنبال کنید

وی بیان کرد: اگر مسئولان منطقه‌ای تلاش نکنند و پای کار نیایند، جبهه مقاومت همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت نه در منطقه‌ای که آن‌ها به غلط می‌گویند خاورمیانه، بلکه در غرب آسیا ایستادگی و مقاومت خواهد و خواب خوش برای دشمن نخواهیم گذاشت.

وی سفر رییس جمهور و وزیر خارجه کشورمان به سوریه و لبنان و چند صد متری مرز اشغالی را یادآور شد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی نشان داد مرد میدان عمل و استقامت است و آن چه می‌گوید را عمل می‌کند، این سفر تقویت جبهه اقتصادی و جبهه مقاومت علیه تل‌آویو خواهد بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: به رهبر معظم انقلاب می‌گوییم ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، اگر بنا باشد خصم بر ما شمشیر بکشد نیزه بر او خواهیم کشید و حیات او را به خطر خواهیم انداخت و هم‌چنان لبیک یا خامنه‌ای خواهیم گفت.

امام جمعه دهدشت مسئله حجاب و امر به معروف را یادآور شد و با بیان این‌که ما هنوز در این راه شهید می‌دهیم اظهار کرد: قوه قضائیه اشد مجازات برای هنجارشکنان داشته باشد، مسئولان و مردم هم توجه جدی و امر به معروف داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهید عزیز حمیدرضا الداغی جوانمرد غیرتمند از ناموس ایرانی دفاع کرد و مردم ما در سبزوار و مشهد غیرت دینی خود را به نمایش گذاشتند، لذا نباید اجازه داد عده‌ای مردود با برنامه‌ریزی دشمن پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ضمن تبریک هفته سلامت، مجدد مسئله احداث بیمارستان جدید در دهدشت را یادآور شد و با بیان این‌که حرف ما روشن و واضح است گفت: در پدافند غیرعامل در زلزله و سختی‌ها، دو بیمارستان در یک فضا مناسب نیست، هم علوم پزشکی هم دولت زمین دارد و بیمارستان را در یک مکان دیگر احداث کنید.

هلاکت قاتلان ۲ شهیدفراجا کمتر از ۲ ساعت
دنبال کنید

امام جمعه دهدشت گفت: احداث این بیمارستان یکی از مطالبات جدی علوم پزشکی در سفر دوم ریاست جمهوری به استان باشد.

وی با توجه به سخنان استاندار که دستاورد سفر معاون ریاست جمهوری به استان هزار میلیارد تومان بوده گفت: این عدد خوب است اما تخصیص آن مهم‌تر است و امیدواریم اتفاقی در خوزستان و بوشهر افتاد در کهگیلویه وبویراحمد بیشتر باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi