جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مافیای مراکز غیرقانونی زیبایی در گچساران/ دخالت دار و دسته‌ها در اعمال قانون

به گزارش کرونا از گچساران سیدطاهرحسینی در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: نقش رسانه ها در تمام دنیا بی بدیل است و صدای رسانه در برخی مسائل بالاتر از صدای مسئولان می باشد. وی بیان کرد: رسانه می تواند باعث پیشرفت جامعه شود، جا دارد از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91546
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

کرونا :

مافیای مراکز غیرقانونی زیبایی در گچساران/ دخالت دار و دسته‌ها در اعمال قانون

به گزارش کرونا از گچساران سیدطاهرحسینی در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: نقش رسانه ها در تمام دنیا بی بدیل است و صدای رسانه در برخی مسائل بالاتر از صدای مسئولان می باشد.

وی بیان کرد: رسانه می تواند باعث پیشرفت جامعه شود، جا دارد از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه گچساران یک شهر فوق سیاسی است، تصریح کرد: این موضوع حساسیت کار مسئولان را بیشتر می کند. 

حسینی عنوان کرد: از انتقادهای بدون غرض و سازنده استقبال می کنیم، تا انتقاد سازتده نباشد پیشرفت مسئولان صورت نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی به مناسبت هفته سلامت در این شهرستان برگزار شد، گفت:خطر سنجی بیماریهای سکته‌های قلبی و مغزی به مناسبت هفته سلامت هر ساله در هفته سلامت صورت می گیرد و فردا نیز در مصلای گچساران این اقدام  برگزار می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: دربرنامه خطر سنجی بیماریهای سکته‌های قلبی و مغزی سال گذشته ۵۰ درصد جمعیت بالای ۳۰ سال غربالگری شدند.

حسینی بیان کرد: در همین مدت زمان نیزشاخص دیابت ۷.۳ دهم درصد و شاخص فشارخون ۱۵ درصد در افراد بالای ۳۰ سال گچساران بوده است.

وی افزود: در گچساران تعداد نمونه گیری انحام شده بیماری سل در سال گذشته ۱۹۷ مورد می‌باشد و ۳ بیمارنیز شناسایی شد.

حسینی با اشاره به شیوع بیماری وبا درسال گذشته در برخی استانها اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون هیچگونه مورد ابتلا به بیماری وبا در شهرستان شناسایی نشده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۰۰ مورد تست ایدز در سطح شهرستان انجام شد که ۱۰ بیمار شناسایی شد، در همین مدت زمان عنوان شده ۲۱ مورد هپاتیت B و ۴۱ مورد هپاتیت C در گچساران شناسایی گردید.

دبیرستان خیرساز شهدای بانک سپه در سی سخت افتتاح شد
دنبال کنید

حسینی با اشاره به مشکل فاضلاب بیمارستان شهید رحایی گچساران افزود: تا کنون برای حل مشکل فاضلاب و تعمیرات سیستم خنک‌کننده بیمارستان شهید رجایی ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی گفت: طی پیگیری های انجام شده برای مشکل فرسودگی بیمارستان شهید رجایی، باید اول مشکلات فاضلاب آن برطرف شود و بعد مقاوم سازی آن صورت گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: گچساران دارای ۲۹ مرکز بهداشت می‌باشد که ۲۷ مورد آن تملکی بهداشت و درمان و دو مورد دیگراستیجاری است.

حسینی ادامه داد: در بیمارستان بی‌بی حکیمه دو مشکل عدم وصل نبودن فاضلاب به فاضلاب شهری و دولتی بودن داروخانه این مرکز درمانی وجود دارد.

وی با اشاره به خانه های بهداشت در دست احداث گفت:درمانگاه فرهنگیان و پایگاه شهید محلاتی هر کدام با پیشرفت فیزیکی ۹۵درصد به زودی بهره برداری می رسند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: بیمارستان سوانح سوختگی گچساران در قالب ۸ تخت با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

حسینی با اشاره به طرح های در دست اجرای بخش بهداشت گچساران گفت: مرکز خیرآباد ده‌جلیل با ۶۰ درصد پیشرفت، مرکز بهورزی با ۶۰ درصد پیشرفت، مرکز روستای بن‌پیر با پیشرفت ۱۰۰ درصدی و کلینیک دندانپزشکی دولتی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد،همراه سرای دربیمارستان بی بی حکیمه ۹۵ درصد پبشرفت در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تا کنون ۱۲ مرکز زیبایی غیر قانونی در گچساران پلمپ گردید، اظهار کرد: غیر از مطب پزشکان، اقدامات زیبایی و لیزر، تزریق چربی( وغیره) در مراکزغیرمجاز و آرایشگاها در این شهرستان بسیار انجام می شود.

قوانین مزاحم سد راه بازگشت واحدها به چرخه تولید/ تدبیر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟
دنبال کنید

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: یکی از اقداماتی که تا کنون بهداشت و درمان نتواتسته در اجرای قانون و تعطیلی مراکز غیرقانونی انجام اقدامات زیبایی(لیزر،بوتاکس، تزریق ژل و غیره) به خوبی کار کند دخالت افراد بوده است، و هر روز که خواستیم با متخلفین به صورت قانونی برخورد کرده و مراکز آنها را پلمپ کنیم، شخصی دخالت کرده و مانع کار قانونی مرکز بهداشت و درمان گچساران شده است.

حسینی افزود: تنها چیزی که باعث شده ما نتوانیم اقدانات لازم را علیه مراکز غیر قانونی زیبایی در گچساران انجام دهیم دخالت های افراد است،از نظر قانونی کارهای زیبایی در حیطه متخصص پوست و حراح زیبایی است.

حسینی بیان کرد: جا دارد از زحمات و‌پیگیری های نماینده مردم گچساران و باشت و دیگر مسئولان استانی تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: تعامل نماینده مردم گچساران و باشت با شبکه بهداشت و درمان گچساران بسیار خوب بوده است و تا کنون با تلاش حسینی پور ۲۱ میلیارد ریال با پیگیری های وی از محل مسئولیت های اجتماعی نفت جهت تکمیل برخی از طرح های درمانی(خانه های بهداشت، پایگاه سلامت) گچساران دریافت کردیم.

خسینی با اشاره به اینکه مردم کرونا را فراموش کردند، گفت: در حال حاضر ۳ بینار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند، از ابتدای تزریق واکسن کووید ۱۹ تا کنون افزون بر ۲۰۹ هزار دوز واکسن در این شهرستان تزریق شده است.

مافیای مراکز غیرقانونی زیبایی در گچساران/ دخالت دار و دسته‌ها در اعمال قانون 4

مافیای مراکز غیرقانونی زیبایی در گچساران/ دخالت دار و دسته‌ها در اعمال قانون 5

 

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi