جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمایت بنیاد شهید از ساخت آثار فاخر سینمایی از زندگینامه شهدای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید ابوذر دیماد از ساخت آثار فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت خبر داد و گفت: سال گذشته که رئیس سازمان سینمایی کشور به استان سفر کرد تفاهم‌نامه‌‌ای با استاندار جهت انجام کارهای فرهنگی و هنری منعقد شد ‌و برخی اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه ترویج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91540
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

حمایت بنیاد شهید از ساخت آثار فاخر سینمایی از زندگینامه شهدای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید ابوذر دیماد از ساخت آثار فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت خبر داد و گفت: سال گذشته که رئیس سازمان سینمایی کشور به استان سفر کرد تفاهم‌نامه‌‌ای با استاندار جهت انجام کارهای فرهنگی و هنری منعقد شد ‌و برخی اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تخصیص داده شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساخت فیلمی از زندگی شهید جهان نژادیان در روستای محل زادگاهش استارت زده شد که زندگی و آثار هنری این شهید بزرگوار در این فیلم روایت می‌شود.

وی از آمادگی برای ساخت فیلم مستند زندگینامه این شهید در استان خبر داد و گفت: از هنرمندان و کارگردان برای تهیه فیلم نامه فاخر زندگینامه شهید عبدالمحمد تقوی برای جشنواره فیلم فجر دعوت می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای تهیه فیلم نامه فاخر زندگینامه این شهید برای جشنواره فیلم فجر مبلغ ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi