پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

چندین طرح نوآورانه در همدان اجرا شده است

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: صندوق نوآوری از حدود ۲ سال پیش در استان ها مستقر شده که سهم این استان از این صندوق بسیار ناچیز بوده و رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91495
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

چندین طرح نوآورانه در همدان اجرا شده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین فلاحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید از طرح های نوآورانه و خلاقانه پشتیبانی لازم صورت گیرد اظهار کرد: صندوق نوآوری از حدود ۲ سال پیش در استان ها مستقر شده که سهم این استان از این صندوق بسیار ناچیز بوده و رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: این در حالیست که بسیاری از جوانان دارای اختراعات و ابداعات نوآورانه هستند و نیاز به پشتوانه مالی برای حرکت درآمدن این اختراعات دارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری بنیاد برکت در همدان کم بود که با آغاز دوره مدیریتی جدید در این مجموعه میزان کمک این مجموعه به همدان بیشتر شد.

 فلاحی اظهار کرد: استان همدان قطب و الگوی کشاورزی است و با توجه به کمبود بارش ها نیازمند اقدامات جدید برای هدایت به سمت الگوی کشت و کشت کم آب هستیم که کشاورزان نیز در زمینه حمایت ستاد اجرایی فرمان امام باید توجیه شوند.

وی گفت: احداث خوابگاه متاهلی در قانون جوانی جمعیت تصویب و در بودجه سالانه آمده است با این وجود بودجه دولتی برای اجرای این طرح ها کافی نیست و برای این کار نیاز به کمک ستاد اجرایی فرمان امام است.

وی با قدردانی از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در استان همدان بیان کرد: هنوز زمین مناسبی در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام برای ساخت مسکن در شهرک فرهنگیان قرار نگرفته است و مقرر شده پروژه شهرک مدنی پیش از آغاز فصل سرما به پایان برسد.

امروز نقطه اتصال کریدورهای جنوب به شمال و شرق به غرب ریلی و بزرگراهی در لرستان است
دنبال کنید

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان فرماندهی این کار ، برنامه ها را پیش برده و خیران و سرمایه گذاران داخلی و خارجی زیادی مترصد همکاری در بخش مسکن هستند که وزیر راه و شهرسازی نیز دستور بهره مندی از این سرمایه گذاران را داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi