جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زلزله ملارد خسارتی نداشته است/دستگاه‌های مربوطه در آمادگی کامل قرار دارند

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس، گفت: تیم های ارزیابی هلال احمر و اورژانس به مناطق مختلف زلزله زده در شهرستان ملارد اعزام شده اند که بر اساس گزارش های ارائه شده آنها زلزله رخ داده صبح امروز خوشبختانه هیچگونه خسارتی به همراه نداشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91489
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

زلزله ملارد خسارتی نداشته است/دستگاه‌های مربوطه در آمادگی کامل قرار دارند

حسین حق وردی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در خصوص وقوع زلزله صبح امروز در شهرستان ملارد پس از تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران، گفت: تیم های ارزیابی هلال احمر و اورژانس به مناطق مختلف زلزله زده در شهرستان ملارد اعزام شده اند که بر اساس گزارش های ارائه شده در نشست مدیریت بحران، زلزله رخ داده صبح امروز خوشبختانه هیچگونه خسارتی به همراه نداشته است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گزارش هایی از خسارت جزئی و پس لرزه ای تا کنون ارائه نشده است، عنوان کرد: تمامی تیم های امدادی و خدمات رسان مرتبط در حالت آماده باش کامل هستند و آمادگی لازم را دارند.

صبح امروز (جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه) زلزله ای به بزرگی ۳٫۹ ریشتر در ساعت ۱۰ و ۲۸ دقیقه در عمق ۸ کیلیومتری زمین با مرکزیت شهر ملارد شهرستان های ملارد، شهریار و قدس را به لرزه درآورد و این زلزله در مناطقی از استان‌های البرز و تهران نیز احساس شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi