شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان 120 تختخوابی شازند اختصاص یافت

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: ساخت این بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی را گروه توسعه ملی بانک ملی به عنوان سهامدار عمده پتروشیمی با اختصاص اعتباری بر بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال تقبل کرده و  همچنین تجهیز، نظارت و تامین نیروی انسانی این مرکز درمانی را نیز وزارت بهداشت انجام می‌دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91486
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان 120 تختخوابی شازند اختصاص یافت

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمود احمدی بیغش در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شهرستان شازند، اظهار کرد: ساخت‌ این مرکز درمانی یکی از خواسته های دیرینه مردم شهرستان و منطقه بود و  محقق می‌شود.

وی افزود: در گذشته زحمات زیادی در راستای ساخت این بیمارستان کشیده شد که به دلایلی انجام نشد اما در دولت سیزدهم اراده ساخت این مرکز درمانی وجود داشت.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ساخت این بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی را گروه توسعه ملی بانک ملی به عنوان سهامدار عمده پتروشیمی با اختصاص اعتباری بر بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال تقبل کرده و  همچنین تجهیز، نظارت و تامین نیروی انسانی این مرکز درمانی را نیز وزارت بهداشت انجام می‌دهد.

احمدی بیغش ادامه داد: تامین زمین و اخذ مجوزهای لازم چهار هکتاری را شهرداری و شورای شهر شازند در ۴۸ ساعت انجام داده و امید است با یک اقدام انقلابی از سوی گروه توسعه ملی این طرح در ۲ سال آینده طبق وعده به بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: صنایع آلاینده این شهرستان بدترین وضعیت زیست محیطی را برای مردم ایجاد کرده اما به دلیل علاقه مردم به این نظام،  این سختی ها را تحمل می‌کنند و امید است واحدهای تولیدی این شهرستان در ساخت بیمارستان مشارکت گسترده داشته باشند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: این بیمارستان تنها متعلق به شازند نیست و بیماران شهرستانهای ازنا، الیگودرز و ملایر و درود نیز می‌توانند برای درمان از این بیمارستان استفاده کنند. ازطرفی با توجه به حوادث آتش سوزی و حوادث کار که در صنایع بزرگ رخ می دهد نیاز است این بیمارستان دارای بخش سوانح و سوختگی نیز باشد.

لزوم توجه و رسیدگی به زیرساخت‌های شهر صنعتی رشت
دنبال کنید

احمدی بیغش عنوان کرد: از ۳۰ سال گذشته، واحد تولیدی پتروشیمی به مردم خوراک آلایندگی داده که اکنون با این اقدام، تا حدودی آن را جبران می کند و امید است این حمایت‌ها از این واحد تولیدی و پالایشگاه تداوم داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi