شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری‌های آقای نماینده جهت استفاده از بومی‌ها در پتروشیمی گچساران/ مسدود شدن مسیرهای تخلف در جذب و استخدام

سیدناصر حسینی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به کارگیری نیروهای غیر بومی در پتروشیمی گچساران یکی از دغدغه های اصلی و مطالبات مردم و جوانان دو شهرستان گچساران و باشت است. وی بیان کرد: این مطالبات به حق و درخواست‌های فراوان گروه های مختلف مردمی به خصوص جوانان تحصیلکرده حوزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91474
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

کرونا :

پیگیری‌های آقای نماینده جهت استفاده از بومی‌ها در پتروشیمی گچساران/ مسدود شدن مسیرهای تخلف در جذب و استخدام

سیدناصر حسینی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به کارگیری نیروهای غیر بومی در پتروشیمی گچساران یکی از دغدغه های اصلی و مطالبات مردم و جوانان دو شهرستان گچساران و باشت است.

وی بیان کرد: این مطالبات به حق و درخواست‌های فراوان گروه های مختلف مردمی به خصوص جوانان تحصیلکرده حوزه انتخابیه ام در بدو شروع به کار در بهارستان بوده که گاهاً با ناراحتی و نارضایتی های شدید و اعتراض های مختلف جوانان همراه بوده است.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام این دغدغه عنوان شده در خصوص نحوه جذب و به کارگیری جوانان در شرکت‌های زیر مجموعه پتروشیمی گچساران‌ است.

حسینی پور عنوان کرد: مردم حوزه انتخابیه از اینکه آنها نمی توانند از این حق مسلم و اولویت دار بومی بودن برای اشتغال در این شرکت‌ها بهره مند شوند سخت معترض بودند.

وی با اشاره به اینکه معترض بودن مردم در خصوص اینگونه به کار گیری نیرو حق طبیعی آنهاست، گفت: خواسته مردم گچساران و باشت مطالبه به حق و درستی است، نمی توان پذیرفت جغرافیای گچساران را به عنوان بام نفتی و گازی و شرکت‌های پتروشیمی در کشور و آسیا بشناسند اما جوانان ما از بیکاری بنالند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از چالش‌های اساسی دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشورمان نیز بوده که همچون حوزه انتخابیه ما از نعمت های عظیم نفت و گاز و شرکت‌های پتروشیمی برخوردار است اما با آمار بالای بیکاری جوانان جویای کار مبتلا هستند.

چرا درختان جاده گچساران- بهبهان قطع شد؟/توضیح راهداری در خصوص اوکالیپتوس‌ها
دنبال کنید

حسینی پور بیان کرد: از روز اول یکی از دغدغه های من به عنوان خادم مردم در خانه ملت گره گشایی از این معضل و چالش جدی چندین ساله بوده است.

وی افزود: خدا را شاکرم که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد توانستیم گام بزرگی در راستای اشتغال حداکثری جوانان بومی در پتروشیمی گچساران‌ برداریم.

 به گزارش کرونا با استناد به نامه قانونی و رسمی که منتشر شده با پیگیری‌ نماینده حوزه انتخابیه باشت و گچساران با مسئولان و سازمان های ذی ربط، بویژه مصوبه جلسه مهم نماینده در تاریخ ٢٨ فروردین ١۴٠٢ با سرپرست سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از این تاریخ هر گونه جذب و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت‌های کارفرمایی و پیمانکاری پتروشیمی گچساران با اولویت نیروهای جوان بومی و با نظارت و همکاری شورای تأمین و اشتغال شهرستان قابل انجام است و مسیرهای تخلفات جذب و استخدام برای همیشه مسدود شد.

پیگیری‌های آقای نماینده جهت استفاده از بومی‌ها در پتروشیمی گچساران/ مسدود شدن مسیرهای تخلف در جذب و استخدام 3

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi