جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه زرندیه منوط به تأمین زیرساخت‌ها است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در نشست ادبی زرندستان با اشاره به برخی مشکلات شهرستان در حوزه زیرساختی گفت: زرندیه در پیشانی استان مرکزی و در مجاورت پایتخت قرار دارد و توسعه این شهرستان منوط به تأمین زیرساخت‌هایی نظیر آب، راه مواصلاتی و … است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91468
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

توسعه زرندیه منوط به تأمین زیرساخت‌ها است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه و رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در نشست ادبی زرندستان که همزمان با سالگرد شهادت ۲۳ نفر از شهدای شهرستان زرندیه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: انتخاب روزی به عنوان روز زرندیه در واقع فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی است.

وی افزود: دهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت ۲۳ شهید دوران دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس است که تحت عنوان روز زرندیه نامگذاری شده و این نامگذاری اقدامی ارزشمند برای پاسداشت خون مطهر مجاهدان راه خداست.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه آمار شهدای این شهرستان به نسبت جمعیت آن در مقایسه با سایر شهرهای کشور قابل توجه است، اظهار کرد: زرندیه مهد پرورش ادبا، مفاخر، نخبگان و اندیشمندان است، روحیه انقلابی گری از ویژگی‌های بارز مردم این خطه است و مردم این خطه از دیار اسلامی در اتفاقات و وقایع سال گذشته نشان دادند که دارای فرهنگ و تمدن بالایی هستند و این شهرستان از جمله نقاط بدون تنش بود.

سبزی با اشاره به ظرفیت‌های بالای زرندیه در حوزه کشاورزی و صنعتی تصریح کرد: از مجموع ۱۱ هزار هکتار باغات پسته استان مرکزی قریب به ۱۰ هزار هکتار آن در شهرستان زرندیه قرار دارد و این ظرفیت بالایی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: انتخاب روزی به عنوان زرندیه در واقع فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی است. باید از همه توان شهرستان برای شناساندن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن استفاده کرد.

مرکز پرورش و تولید نهال منابع طبیعی در قزوین
دنبال کنید

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به برخی مشکلات شهرستان در حوزه زیرساختی گفت: زرندیه در پیشانی استان مرکزی و در مجاورت پایتخت قرار دارد و توسعه این شهرستان منوط به تأمین زیرساخت‌هایی نظیر آب، راه مواصلاتی و … است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi