شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدرسه ۱۲ کلاسه شهر اکبرآباد کوار به بهره‌برداری رسید

با پیگیری نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس نوسازی مدارس کشور مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه متوسطه اول شهر اکبرآباد کوار به بهره‌برداری رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91462
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

مدرسه ۱۲ کلاسه شهر اکبرآباد کوار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری درباره پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه، گفت: این پروژه در سفر معاون پیشین وزیر آموزش و پرورش به شهرستان کوار تصویب شد و بخشی از اعتبارات آن نیز تخصیص یافت.

رحیمی مظفری افزود: هزینه ساخت اسکلت این مدرسه توسط خیرین شهر اکبرآباد تامین شد و بعد از آن با توجه به اینکه احداث این مدرسه یکی از پروژه های اولویت دار بود، اتمام آن در دستور کار سازمان تجهیز و نوسازی مدارس قرار گرفت.

وی همچنین اضافه کرد: در مجموع این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان با مشارکت خیرین اکبرآباد، بنیاد برکت و ساطمان تجهیز و نوسازی مدارس استان فارس ساخته و در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفت.

شهرک تخصصی آجر در کوار احداث می شود

بنابراین گزارش با پیشنهاد نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی و موافقت وزارت صمت شهرک تخصصی آجر در کوار احداث می شود.

عبدالعلی رحیمی مظفری در این باره گفت: با توجه به وجود معادن ارزشمند خاک رس در شهرهای طسوج و روستاهای محمودآباد شهرستان کوار و تامین بخشی از آجر مورد نیاز پنج استان کشور در این شهرستان، پیشنهاد احداث شهرک تخصصی آجر به سازمان ایمیدرو (وابسته به وزارت صمت) ارائه شد.

رحیمی مظفری افزود: با احداث شهرک تخصصی آجر، علاوه‌بر تغییر مدیریت و روش های سنتی به مدرن می توان با چشم انداز مدیریت انرژی، مصالح با دوام و استاندارد، تولید کرد.

وی در پایان گفت: این ‌پیشنهاد مورد تایید و تاکید مدیرعامل ایمیدرو قرار گرفته و هم اکنون مقدمات دریافت مجوز و انتخاب مشاور طرح، در دست پیگیری است./

معاون علمی و فناوری رییس جمهور وارد بجنورد شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi