شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

1402 سال اجرا و اتمام برخی پروژه های زیر ساختی در کوار است

نماینده مردم شهرسان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس از آغاز اجرا و اتمام برخی پروژه‌های سرمایه‌ای در حوزه انتخابیه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91459
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

1402 سال اجرا و اتمام برخی پروژه های زیر ساختی در کوار است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری در آیین تجلیل از خیرین شهرستان کوار، گفت: عملیات احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی کوار توسط قرارگاه خیریه ریحانه النبی و با مشارکت خیرین حوزه سلامت در مرحله اجرای فونداسیون قرار دارد.

رحیمی مظفری با اشاره به اینکه این بیمارستان در هفته طبقه ساخته می‌شود، افزود: این بیمارستان یکی از کامل‌ترین و مدرن‌ترین بیمارستانهای استان فارس است که بیشتر تخصص‌های پزشکی، خدمات اورژانس، ام.آر.آی، رادیولوژی و دیگر نیازهای تخصصی حوزه پزشکی را تامین می کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه های کلان شهرستان با سرعت در حال انجام است به راجرای پروژه سد شهید سلیمانی کوار اشاره کرد و گفت: عملیات بدنه خاکی سد به سرعت با تکمیل گالری های هر دو جناح شروع شده و اگر مشکل فنی پیش نیاد نیمه دوم سال جاری، آبگیری آزمایشی آن انجام می شود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در اجرای این پروژه، جابجایی روستاهای حریم سد است کارهای اولیه آن انجام شده و مسئله اسکان و معیشت مردم این روستاها با جدیت در حال اجرا است.

وی همچنین از اجرای ۴۲ پروژه مدرسه‌‍سازی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیارد تومان توسط شرکت فولاد پاسارگاد خبر داد و گفت: ۱۲ باب مدرسه و تکمیل استخر دانش آموزی کوار را در برنامه اجرا دارند.

نماینده مردم خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ سال شروع برخی از پروژه‌های عمرانی بود، افزود: سال ۱۴۰۲ نیز سال پایان برخی از این پروژه ها است.

قرارگاه شمال‌غرب ارتش: رزمایش نیروی زمینی در منطقه پسوه و پیرانشهر در حال برگزاری است
دنبال کنید

وی احداث مسکن ملی، احداث جاده ها، پروژه های بهداشتی و درمانی، آبرسانی و… پس از پیگیری‌های زیاد برای تامین بودجه؛ هم اکنون در مراحل مختلف اجرا قرار دارند و طی سه سال آینده شاهد توسعه بیشتر هر سه شهرستان حوزه انتخابیه خواهیم بود خواهیم بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi