جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور وزیر نفت برای حل مشکل تامین سوخت مورد نیاز شرکت سیمان تیس چابهار

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، از دستور وزیر نفت برای حل مشکل تامین سوخت مورد نیاز شرکت سیمان تیس چابهار از طریق انبار نفت ایرانشهر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91456
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

دستور وزیر نفت برای حل مشکل تامین سوخت مورد نیاز شرکت سیمان تیس چابهار

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نحوه پیگیری برای حل مشکل تامین سوخت مورد نیاز شرکت سیمان تیس چابهار، گفت: به دنبال بروز مشکل برای شرکت سیمان تیس چابهار واقع در منطقه محروم لاشارکاهی شهرستان راسک ناشی از عدم تحویل سوخت از انبار نفت ایرانشهر که به خاموشی کوره و توقف عملیات خط تولید و تعطیلی این کارخانه منتهی شده بود مکاتباتی با وزیر نفت انجام شد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: طی مکاتبه انجام شده تاکید شد که با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع به منظور پیشگیری از تداوم توقف خط تولید این کارخانه و خسارت احتمالی به ماشین آلات این واحد صنعتی که به بیکاری مستقیم و غیر مستقیم ۲ هزار نفر از کارکنان شاغل در آن منتهی می‌شود اقدامات لازم طبق روال سنوات گذشته با قید فوریت انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در نهایت وزیر نفت دستورات لازم جهت رفع این مشکل را صادر کرده و با تحویل سوخت از انبار نفت شهر ایرانشهر مطابق سنوات گدشته را صادر نمودند. که خوشبختانه فعالیت خط تولید کارخانه سیمان تیس با ظرفیت تولید ۳۳۰۰ تُن محصول مجدد از سر گرفته شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi