جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز با کمبود معلم مواجه هستند

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مقرر شده تا ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا به عنوان ناحیه پنجم آموزش و پرورش استان معرفی شود این در حالی است که علاوه بر شهر صدرا این ناحیه آموزشی متولی دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز نیز خواهد بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91435
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز با کمبود معلم مواجه هستند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، جعفر قادری  در کارگروه آموزش و پرورش فارس بیان کرد: بسیاری از آموزگارانی که واجد شرایط تدریس در شهرستان شیراز هستند علاقه مند بوده در کلان شهر شیراز نسبت به تدریس اقدام کنند.

وی ادامه داد: دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز در منطقه یک آموزشی قرار دارند این در حالی است که این مناطق با کمبود معلم مواجه هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در تلاش هستیم که دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز به منطقه دو آموزشی تغییر وضعیت داده شود تا شرایط برای رقابت میان دانش آموزان این مناطق و سایر دانش آموزان در کنکور فراهم شود.

قادری تاکید کرد: مقرر شده تا ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا به عنوان ناحیه پنجم آموزش و پرورش استان معرفی شود این در حالی است که علاوه بر شهر صدرا این ناحیه آموزشی متولی دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز نیز خواهد بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi