جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سرپرست شهرداری سی‌سخت: اعضای شورا درخواست غیرمنطقی نداشته‌‌اند

مهدی یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت با اشاره به ایام مربوط به شوراها و روز شورا و تبریک این روز به همه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص اعضای شورای اسلامی شهر سی سخت گفت: هر آنچه که از عمران و آبادانی در شهر سی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91417
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

سرپرست شهرداری سی‌سخت: اعضای شورا درخواست غیرمنطقی نداشته‌‌اند

مهدی یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت با اشاره به ایام مربوط به شوراها و روز شورا و تبریک این روز به همه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص اعضای شورای اسلامی شهر سی سخت گفت: هر آنچه که از عمران و آبادانی در شهر سی سخت دیده می‌شود به واسطه همراهی و خرد جمعی اعضای شورای این شهر بوده که پای کار مردم هستند.

وی در ادامه گفت: کارهای خوبی در حال انجام است یکی از آنها خریداری المان لاتین شهر سی‌سخت بوده که قرار بود در فروردین ماه امسال نصب شود که این کار در اردیبهشت انجام خواهد شد.

یکتاپرست به سایر برنامه‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: صندلی سنگی، روشنایی شهری، پایه چراغ کوتاه و بلند نیز سفارش داده شده که در بلوارها نصب می شود تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان و مسافران و گردشگران ارائه دهیم.

 این مسئول یادآور شد: حدود ۲۰ هزار متر مربع آسفالت در دستور کار داریم قرار بود قبل از عید فطر کار شود که به محض تعمیر کارخانه آسفالت شروع به کار خواهیم کرد.

یکتاپرست در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه جدول کشی نیز آغاز شده و سعی داریم مالکین را دعوت کرده تا حریم چند خیابان آزاد شود گفت: همه این کارها به واسطه پیگیری‌های اعضای شورا بوده است.

این مسئول در بخش دیگری از اظهارات خود با قدردانی از مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خصوص معاون عمرانی و مدیرکل امور شهری و همکاران گفت: آنها نیز همکاری و همراهی بسیار خوبی داشتند و نگاه مثبتی نسبت به مجموعه شهرداری سی سخت دارد قدردان حمایت‌های آنها هستیم.

کاهش 81 درصدی خروج پول حقیقی از بازار سهام‌
دنبال کنید

وی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند شورای اسلامی شهر سی سخت اجازه کار را به شهرداری نداده و سنگ اندازی هایی در راه خدمت می کنند گفت: چنین موضوعاتی کذب  محض بوده و اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت هیچگونه زیاده خواهی و یا درخواست غیر منطقی از شهرداری نداشته و در روزهایی که ما افتخار خدمت به مردم را داریم هرگز با چنین موضوعی روبرو نبوده‌ایم از روز اول که انتخاب شدیم هر پنج عضو شورای اسلامی شهر همدل برای رفع مشکلات شهر تلاش کرده و از استان تا تهران همراهی و یاری کرده‌اند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi