جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

درخواست فرمانده سپاه فتح از اساتید دانشگاه در سال انتخابات مجلس/پیله قومیت‌گرایی در انتخابات را برچینید

به گزارش کرونا از یاسوج، سردار حمید خرمدل در نشست با اساتید دانشگاه‌ها که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، به سه رویداد بزرگ منطقه پرداخت و گفت: برقراری مجدد ارتباط  میان جمهوری اسلامی و عربستان، وضعیت کنونی اسرائیل نسبت به گذشته و افول این رژیم و انتخابات مجلس شورای اسلامی سه رویداد بزرگ و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91411
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

کرونا :

درخواست فرمانده سپاه فتح از اساتید دانشگاه در سال انتخابات مجلس/پیله قومیت‌گرایی در انتخابات را برچینید

به گزارش کرونا از یاسوج، سردار حمید خرمدل در نشست با اساتید دانشگاه‌ها که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، به سه رویداد بزرگ منطقه پرداخت و گفت: برقراری مجدد ارتباط  میان جمهوری اسلامی و عربستان، وضعیت کنونی اسرائیل نسبت به گذشته و افول این رژیم و انتخابات مجلس شورای اسلامی سه رویداد بزرگ و مهم است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ارتباط میان ایران اسلامی و عربستان سعودی افزود: هم عربستان و هم جمهوری اسلامی دو بازیگر مهم منطقه هستند و ارتباط میان دو کشور رویداد بزرگی است.

وی با اشاره به قدرت چین گفت: اگر بتوانیم از فرصت ۲۵ ساله میان ایران و چین استفاده کنیم در آینده بسیار نزدیک ایران محل ارتباط شرق و غرب خواهد بود.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم تحلیل اتفاقات و رویدادهای منطقه گفت: اسرائیل واقعا در حال فروپاشی است و قرارداد میان ایران و عربستان اسرائیل را به وحشت انداخته و این رژیم در بدترین شرایط ممکن قرار دارد.

وی بیان کرد: وضعیت بد اسرائیل تحلیل ما نیست بلکه نفتالی بنت نخست وزیر سابق این رژیم طی نامه‌ای به مردم اسرائیل نوشته که اسرائیل در حال فروپاشی است.

سردار خرمدل عامل اصلی وضعیت کنونی اسرائیل را تفرقه و اختلاف دانست و گفت: اختلاف در این رژیم به گونه‌ای است که حتی با آمریکا دچار یک اختلاف عمیق شده‌اند و شاهدیم که چندین روز است که مردم در آن جا تجمع و اعتراضی علیه مسئولانشان دارند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: در آستانه انتخابات بزرگ مجلس شورای اسلامی از شما اساتید دانشگاه خواهش می‌کنم پیله قومیت‌گرایی، سردسیری و گرمسیری را برای این مردم شریف و مظلوم از بین ببرید.

عملیات اجرایی مجتمع خد ماتی رفاهی بین راهی گچساران آغازشد
دنبال کنید

وی بیان کرد: مردم این استان در شهادت شهیدان خوب، در ایام‌الله‌ها، در نماز عید فطر و همه مناسبت‌ها سنگ تمام گذاشتند و شایسته بهترین‌ها هستند.

سردار خرمدل با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها این نگاه قومی و قبیله‌ای و سردسیری و گرمسیری را در آستانه انتخابات  اصلاح کنند، گفت: بیاید در سال انتخابات میثاق ببندیم که دنبال بهترین‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه سخنانم مربوط به سه نماینده فعلی استان نیست و آنها را قضاوت نمی‌کنم، ضمن اینکه با هر سه این افراد در ارتباطیم گفت: دنبال انتخاب افراد شایسته باشیم، اگر نمایندگانی در تراز انقلاب داشته باشیم بخشی از مشکلات حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برای امنیت انقلاب در انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری داشته باشیم، گفت: کسانی سکان نمایندگی مردم استان در مجلس را می‌پذیرند باید با نگاه ملی و کشوری استان را از این وضعیت خارج کنند تا استان فاخری در جنوب کشور باشیم.

سردار خرمدل با بیان اینکه تا مسئولان اصلاح نشوند اتفاقی برای استان نمی‌افتد، گفت: جمهوری اسلامی در حال رویش است لذا مجلسی در تراز انقلاب انتخاب و تشکیل دهیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi