چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکایت گروهی از پیمانکار استقلال/ داستان عجیب مدرسه فوتبال آبی‌ها +اسناد

به گزارش خبرنگار ورزشی کرونا ، با تصمیم پیمانکار باشگاه استقلال در مدرسه فوتبال کمپ شادروان ناصر حجازی، کادرفنی این مدرسه فوتبال دستخوش تغییر شده که اعتراض و شکایت خانواده‌ها را در پی داشته اما ظاهرا این پیمانکار توجهی به خواسته خانواده‌ها ندارد. ماجرا از این قرار است که پس از جدایی محمد نیک سیرت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91402
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۰۶

کرونا :

شکایت گروهی از پیمانکار استقلال/ داستان عجیب مدرسه فوتبال آبی‌ها +اسناد

به گزارش خبرنگار ورزشی کرونا ، با تصمیم پیمانکار باشگاه استقلال در مدرسه فوتبال کمپ شادروان ناصر حجازی، کادرفنی این مدرسه فوتبال دستخوش تغییر شده که اعتراض و شکایت خانواده‌ها را در پی داشته اما ظاهرا این پیمانکار توجهی به خواسته خانواده‌ها ندارد.

ماجرا از این قرار است که پس از جدایی محمد نیک سیرت و همکارانش از این مدرسه فوتبال، خانواده‌ها خواستار عودت مبالغ واریزی شدند و اعلام کردند به خاطر صحبت با این کادرفنی و برنامه‌های ارائه شده توسط آن، کودکان خودشان را در این مدرسه ثبت نام کرده‌اند اما حالا از تغییر به وجود آمده رضایت ندارند و خواستار لغو ثبت نام و عضویت هستند.

محمد نیک سیرت، مهاجم اسبق استقلال در این خصوص به خبرنگار ورزشی کرونا ، گفت: برادر من ۶ سال در آن کمپ مربیگری کرده، خودم هم به عنوان مدیر فنی و ناظر بر تیم‌های فوتبال فعالیت داشتم چون کمپ حدود ۷-۶ تیم فوتبال دارد.

وی افزود: پیمانکار مربوطه در ابتدا قصد داشت شهریه سالیانه را به مبلغ ۱۸ میلیون تومان دریافت کند که مورد موافقت من و برادرم قرار نگرفت. گفتیم در این شرایط تهیه ۱۸ میلیون تومان برای مردم سخت است. بنابراین قرار شد شهریه حدود ۱۳ میلیون تومان برای پرداخت نقدی و ۱۴ میلیون برای پرداخت در دو قسط باشد. بعد از این پرسیدیم که برای کادرفنی چه تسهیلاتی دارید که گفتند هیچ، همان حقوق را برای هر جلسه می‌دهیم.

نیک سیرت گفت: دومین مشکل این بود که بچه‌های مردم را بیمه نکردند. شما ۱۴ میلیون می‌گیرید بیمه نمی‌کنید؟! یک دست لباس دادند که آرم یک شرکت روی آن حک شده، یک عقاب قرمز به سمت پایین کنار لوگوی استقلال! بازیکنی که در کمپ حجازی رفت و آمد می‌کند فقط یک دست لباس داشته باشد در حالیکه ۱۴ میلیون پول پرداخت کرده؟ حتی به بچه‌ها کوله یا ساق هم داده نشد، لباس دوم هم ندارند. این برای برند استقلال زشت است. کنار آن هم یک عقاب قرمز زده‌اند! ما همه این موارد را به پیمانکار و همچنین باشگاه اعلام کردیم.

سفر آیت‌الله رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد و پایان انتظار ۱۱ ساله کلنگ‌زنی میدان گازی مختار
دنبال کنید

وی تصریح کرد: پیمانکار هم وقتی دید ما به این موارد اعتراض داریم تصمیم به قطع همکاری گرفت. مدیریت این پیمانکاری به خاطر روابطی که دارد، اجازه نمی‌دهد کارمان را پیش ببریم. مسئول کمپ هم از من که پیشکسوت این تیم هستم و برادرم نزد خانواده‌ها بدگویی کرده است. شما بروید کمپ را ببینید. از حدود ۵۰۰ نفر، فقط ۵-۴ نفر در هر سانس حضور دارند. آدم‌ها عاقل هستند. درست است برند استقلال است اما نگاه می‌کنند ببینند کیفیت کار چگونه است.

نیک سیرت افزود: خانواده‌ها با ما تماس می‌گیرند و می‌گویند مربیانی که الان هستند وسط سانس سیگار می‌کشند و چای می‌نوشند! من هم گفتم دیگر در آن مجموعه نیستم و به ما مربوط نمی‌شود. الان حدود یک ماه است که جدا شده‌ایم و حقوق مربیان را هم نداده‌اند. مردم هم اعلام کرده‌‌اند تمایلی برای ادامه همکاری با این اکیپ را نداریم. پول ما را برگردانید می‌خواهیم برویم. مدیریت پیمانکاری هم اعلام کرده هیچ پولی داده نمی‌شود. هیات فوتبال و احمدرضا براتی در این مورد خیلی پیگیری می‌کنند و به اصطلاح پشت کار را گرفته اند. امیدوارم حداقل اتفاق خوبی برای مردم و خانواده‌ها بیفتد.

به گزارش فارس، جمعی از خانواده‌ها و والدین کودکان با توجه به شرایط موجود اقدام به ثبت شکایت در کلانتری و همچنین هیات فوتبال استان تهران کرده‌اند که در نهایت باید دید باشگاه استقلال و نهادهای مربوطه چه تصمیمی در این مورد خواهند گرفت.

شکایت گروهی از پیمانکار استقلال/ داستان عجیب مدرسه فوتبال آبی‌ها +اسناد 9

شکایت گروهی از پیمانکار استقلال/ داستان عجیب مدرسه فوتبال آبی‌ها +اسناد 10

شکایت گروهی از پیمانکار استقلال/ داستان عجیب مدرسه فوتبال آبی‌ها +اسناد 11

شکایت گروهی از پیمانکار استقلال/ داستان عجیب مدرسه فوتبال آبی‌ها +اسناد 12

شکایت گروهی از پیمانکار استقلال/ داستان عجیب مدرسه فوتبال آبی‌ها +اسناد 13

شکایت گروهی از پیمانکار استقلال/ داستان عجیب مدرسه فوتبال آبی‌ها +اسناد 14

شکایت گروهی از پیمانکار استقلال/ داستان عجیب مدرسه فوتبال آبی‌ها +اسناد 15

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi