جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چالش برق‌رسانی به مسکن ملی دهدشت/ پیشرفت پروژه به 96 درصد رسید، برق باز هم نرسید

کرونا کهگیلویه_ سیده مریم پیروزان: یکی از وعده‌های دولت سیزدهم ساخت چهار میلیون مسکن برای قشر ضعیف و کم‌برخوردار بود. این خبر خوب به نقطه امیدی برای جوانان تبدیل شد که شاید روزی از هزینه‌های گزاف اجاره‌بها رهایی یابند و صاحب یک سرپناه شوند. اجرای این طرح به این منوال بود که سالانه یک میلیون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91385
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

چالش برق‌رسانی به مسکن ملی دهدشت/ پیشرفت پروژه به 96 درصد رسید، برق باز هم نرسید

کرونا کهگیلویه_ سیده مریم پیروزان: یکی از وعده‌های دولت سیزدهم ساخت چهار میلیون مسکن برای قشر ضعیف و کم‌برخوردار بود.

این خبر خوب به نقطه امیدی برای جوانان تبدیل شد که شاید روزی از هزینه‌های گزاف اجاره‌بها رهایی یابند و صاحب یک سرپناه شوند.

اجرای این طرح به این منوال بود که سالانه یک میلیون مسکن ساخته و تحویل متقاضیان داده شود.

شهرستان کهگیلویه همانند سایر شهرستان اقدام به اجرای این طرح کرد و در آخرین خبر از این پروژه، روح‌الله عمادی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در بازدید معاون اجرایی رییس جمهور از پروژه‌های دهدشت گفت که بیس از یک هزار متقاضی در کهگیلویه ثبت و تامین زمین شده‌اند و اگر متقاضی دیگری آورده داشته باشد زمین در اختیار او گذاشته خواهد شد.

این طرح در کهگیلویه هر چند روند اجرایی قابل قبولی از طریق بنیاد مسکن دارد اما متأسفانه در بحث زیرساخت‌ها از جمله برق، آب و راه وضعیت مناسبی ندارد و باعث نارضایتی متقاضیان شده است.

چالش برق‌رسانی به مسکن ملی دهدشت/ پیشرفت پروژه به 96 درصد رسید، برق باز هم نرسید 4

فاز اول این پروژه با ۴۸ واحد و پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی دوسال از آن می‌گذرد و هنوز در انتظار برقدار شدن مانده‌اند.

این در حالی است که دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه برقرسانی به این واحد‌ها آغاز و تیتر اول رسانه‌‌ها شد، اما سوال این‌جاست آن افتتاح که صورت گرفت کجا بود! چرا متقاضیان بعد از چهار ماه هنوز از نبود برق گلایه دارند!؟

هم‌چنین در جلسه‌ای که با حضور برخی مسئولان استانی در دی ماه سال گذشته در جلسه شورای مسکن در دهدشت برگزار شده بود، محمد برزین‌زاده از عوامل مهندسی شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد این قول را داده بود که تا یک ماه آینده بحث برق پروژه نهضت ملی مسکن دهدشت تعیین تکلیف خواهد شد.

اتحاد شیعه و سنی توطئه های دشمنان را خنثی می کند
دنبال کنید

حال واقعیت حکایت دیگری دارد و به نظر می‌رسد بروکراسی اداری در دستگا‌ه‌های خدمات‌رسان و حرکت ضعیف مدیران، به این زودی‌ها برق به این واحد‌ها نمی‌رسد.

چالش برق‌رسانی به مسکن ملی دهدشت/ پیشرفت پروژه به 96 درصد رسید، برق باز هم نرسید 5

طی آخرین بازدید از این پروژه یکی از متقاضیان این چنین به خبرنگار فارس گفت که بارها به شرکت برق مراجعه کرده‌ایم اما هر بار وعده هفته آینده را به ما می‌دهند و حتی چندین مرتبه رییس شرکت برق با حضور بر این پروژه فقط پای خود را یک نقطه زمین می‌زند و می‌گوید درست می‌شود و می‌رود و این وضعیت فعلی ما است که می‌بینید.

متقاضی دیگری این‌گونه مشکلات نهضت ملی مسکن در خصوص عدم زیرساخت‌ها در این واحدها را بیان می‌کند.

هر چند بازدید مسئولان و نظارت بر پروژ‌ه‌ها خوب است اما نباید صرفاً به یک بازدید صوری و برای عملکرد تبدیل شود و مشکلات را نادیده گرفت و بگوییم همه چیز در کهگیلویه گل و بلبل هست، باید ارزیابی‌ها دقیق صورت گیرد و مدیران ‌کم‌کار را پای کار آورد و اگر نمی‌توانند جای خود را به افراد توانمند دهند.

یکی از اعضای شورای تامین در پاسخ به خبرنگار فارس که چرا مسئولان صحبت و گلایه‌های مردم را نمی‌شوند و صرفا به دنبال گزارش به دور از واقعیت هستند گفت که: همه این‌ها را بررسی خواهیم کرد و طی نشستی با مدیران کل، مشکلات را مطرح و نتیجه را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

به گزارش فارس، وعده‌ای بی‌عمل مسئولان به مانند کلاف سردرگم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن دهدشت تبدیل شده که نتیجه ناکارآمدی مسئول ضعیف، به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته‌ می‌شود و بی‌ اعتمادی مردم به دولت را در پی دارد، لذا امید می‌رود مسئولان متولی با اقدام جهادی نسبت به شتاب‌بخشی زیرساخت‌های این پروژه خصوصا برق اهتمام جدی داشته باشند و کام مردم را بیشتر از این تلخ نکنند.

اعتبار به جنگل‌های بلوط نرسید/ کسی صدای مرگ درختان زاگرس را می‌شنود؟
دنبال کنید

پایان پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi