جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آغاز مسابقات ورزشی دختران متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۱۷۰ دانش آموز

به گزارش کرونا از یاسوج، کرمی در این آیین افتتاح مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: توجه به ورزش دانش آموزان در مدارس از اولویت‌های آموزش و پرورش استان است . معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: توسعه ورزش در مدارس نقش و تاثیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91353
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش کرونا از یاسوج، کرمی در این آیین افتتاح مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: توجه به ورزش دانش آموزان در مدارس از اولویت‌های آموزش و پرورش استان است .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: توسعه ورزش در مدارس نقش و تاثیر مهمی بر سلامت و یادگیری دانش آموزان دارد.

کرمی بیان کرد: مسابقات ورزشی دختران متوسطه اول با حضور ۱۷۰ دانش آموز ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی از امروز آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت..

در ادامه ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با گرامیداشت فرا رسیدن هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری ،برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان را فرصتی برای شکوفایی و شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان عنوان کرد.

کورش دلشاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: مسابقات ورزشی متوسطه اول دختران سراسر استان به مدت یک هفته به میزبانی شهرستان بویراحمد در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار می شود که مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه این مسابقات تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴



منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi