جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسهیلات فرزندآوری در همه بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود

منصور دانش‌آموز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در خصوص پرداخت تسهیلات فرزندآوری توسط بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت تسهیلات در همه بانک‌ها انجام می‌شود. دبیر شورای هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی خانوارها از عدم پرداخت تسهیلات فرزندآوری گلایه دارند، افزود: پرداخت وام فرزندآوری به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91338
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

کرونا :

تسهیلات فرزندآوری در همه بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود

منصور دانش‌آموز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در خصوص پرداخت تسهیلات فرزندآوری توسط بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت تسهیلات در همه بانک‌ها انجام می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی خانوارها از عدم پرداخت تسهیلات فرزندآوری گلایه دارند، افزود: پرداخت وام فرزندآوری به این شکل نیست که اگر خانواده‌ای امروز فرزندش به دنیا آمده باشد فردا بتواند تسهیلات دریافت کند چرا که منابع محدود است و هر بانکی نوبت و سهمیه مشخص دارد.

وی با اشاره به اینکه به افرادی که از اول فروردین ۱۴۰۰ تا امروز صاحب فرزند شوند تسهیلات پرداخت می‌شود، گفت: برای پرداخت تسهیلات فرزندآوری افرادی که چند ماه گذشته ثبت‌نام کردند نسبت به کسانی که به تازگی ثبت‌نام کردند در اولویت هستند.

دانش‌آموز با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات فرزندآوری در همه شعب بانک‌های استان در حال انجام است، گفت: پرداختی که در شعب بانک‌ها انجام می‌شود مربوط به منابع سال گذشته است که مردم پرونده تشکیل دادند و ما مکلف به پرداخت هستیم.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها عنوان کرد: در سال جدید تاکنون منابعی به استان اعلام نشده است و همه پرداخت‌ها از منابع اعلام شده سال گذشته است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات فرزندآوری و همچنین وام ازدواج توسط بانک مرکزی و براساس تاریخ ازدواج و فرزندآوری است، گفت: بانک ملی در ایام کوتاه سال جدید ۶۳ فقره وام فرزندآوری به مبلغ سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون پرداخت کرده است که مربوط به متقاضیان ثبت‌نامی سال گذشته است.

دبیر شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین این بانک طی همین ایام ۹۶ فقره وام ازدواج به مبلغ ۱۶ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi