پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

یاور داوطلب طبیعت در سی‌سخت/ روایت شهروندی که آرامستان شهر را تمیز نگه می‌دارد

به گزارش کرونا از سی‌سخت، بانوی سی سختی به دلیل اقدام هفتگی در جمع‌آوری پسماند آرامستان شهر سی سخت توسط شهردار سی سخت تجلیل شد. مهدی یکتاپرست  شهردار سی سخت اقدام  این بانو را الگوی رفتاری برای یک شهروند با فرهنگ دانست و گفت: فرهنگ شهروندی مجموعه‌ای از ارزش‌ها، نگرش‌ها، قوانین مشترک بنیادی است که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91270
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش کرونا از سی‌سخت، بانوی سی سختی به دلیل اقدام هفتگی در جمع‌آوری پسماند آرامستان شهر سی سخت توسط شهردار سی سخت تجلیل شد.

مهدی یکتاپرست  شهردار سی سخت اقدام  این بانو را الگوی رفتاری برای یک شهروند با فرهنگ دانست و گفت: فرهنگ شهروندی مجموعه‌ای از ارزش‌ها، نگرش‌ها، قوانین مشترک بنیادی است که در بردارنده احساس تعلق، تعهد و احترام است و همه باید تلاش کنیم تا مجموعه این مفاهیم در وجود تک تک شهروندان تجلی کند. 

یکتاپرست اظهار داشت: شهرداری براساس وظیفه ذاتی خود از این گونه اقدامات تقدیر به عمل می آورد و به همین خاطر امروز در محل آرامستان شهر از این بانو بخاطر اقدام هفتگی  در پاکسازی پسماند آرامستان شهر تقدیر بعمل آمد که امیدواریم همشهریان این خانم را الگوی خود قرار دهند و در پاکسازی شهر ما را یاری کنند. 

یاور داوطلب طبیعت در سی‌سخت/ روایت شهروندی که آرامستان شهر را تمیز نگه می‌دارد 3

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi