جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گلایه از وضعیت فرودگاه و راه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/ استانی که فرودگاه ندارد رشد نمی‌کند

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت الله سیدنصیر حسینی در دیدار محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با قدردانی از حضور وی در استان و بازدید از پروژه های عمرانی گفت: نکته مهم این است که شما استان کهگیلویه و بویراحمد را به خوبی می‌شناسید با مردم این استان و مشکلات آنها زندگی کرده‌اید.  نماینده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91256
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

کرونا :

گلایه از وضعیت فرودگاه و راه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/ استانی که فرودگاه ندارد رشد نمی‌کند

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت الله سیدنصیر حسینی در دیدار محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با قدردانی از حضور وی در استان و بازدید از پروژه های عمرانی گفت: نکته مهم این است که شما استان کهگیلویه و بویراحمد را به خوبی می‌شناسید با مردم این استان و مشکلات آنها زندگی کرده‌اید. 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه امیدواریم مشکلات به خوبی دیده شود تا بتوانید آنها را برطرف کنید گفت: استانی که ۱۰ درصد روان آب‌های کشور و یک سوم نفت و گاز ایران را در خود دارد چرا باید اینگونه باشد حق مردم از آب و نفت باید داده شود تا مشکلات برطرف گردد.

وی با بیان اینکه از احداث سدها خوشحال هستیم و باید سایر مردم کشور هم از ظرفیت سدهای استان ما برخوردار شوند گفت: در چم شیر بسیاری از آب‌ آن به خوزستان و در سد کوثر هم به جاهای دیگر می‌رود و در تنگ سرخ نیز به همین منوال خوشحالیم که آنها هم از آب این استان استفاده کنند توقع این مردم ایران است آنها هم بتوانند به از ظرفیت سدها برخوردار شوند وقتی به شهر گچساران نگاه میکنیم غصه میخوریم که چرا باید وضعیت شهر نفت خیز اینگونه باشد در دولت مردمی باید به چنین نکاتی توجه بیشتری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید موضوع راه آهن هم به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد گفت شرکت چینی هم پای کار می آید باید دولت برای اجرای راه‌آهن در این استان کاملاً پای کار باشند در بحث جاده ها هم مشکلات زیادی داریم جاده اصفهان به شهرضا جاده خوبی نیست پرخطر بوده و همیشه خبرهای ناگواری از آن می شنویم توقع داریم که برای دو طرفه کردن آن دولت اقدام کند.

گلایه مردم و کارکنان فوریت ها از انتقال خط تلفن ۱۱۵ لنده به شهرستان کهگیلویه+تصاویر
دنبال کنید

حسینی همچنین با بیان اینکه چرا نباید هلدینگ‌ها در پروژه‌های این استان حضور داشته باشند گفت: به تنهایی نمی توان پروژه ها را عملیاتی کرد اگر توانی پشت آنها نباشد نمی‌توان کاری انجام داد.

 مرکز استان که فرودگاه نداشته باشد توسعه پیدا نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه ها را نمیتوان لنگان لنگان به سرانجام رساند گفت: به همین پروژه پاتاوه-دهدشت نگاه کنید از سال ۷۲ با سفر مقام معظم رهبری کلید خورد و هنوز تمام نشده است یا اینکه چرا باید مرکز یک استان فرودگاهی داشته باشد که فقط هفته‌ای دو پرواز در آن صورت بگیرد در هر حال مرکز استان است مرکز استان که فرودگاه نداشته باشد توسعه هم پیدا نمی کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت زحمات بسیار زیادی کشیده خدمات خوبی ارائه داده اما چرا باید میان مناطق مختلف گاه تفاوت قائل شویم.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت زیرساخت های فرهنگی اعم از مساجد و حوزه های علمیه گفت: باید کمک شود اگر در حوزه فرهنگ کاری انجام نشود مشکلات پابرجا خواهد بود و بعد هم باید تاوان و خسارت سنگینی را بپردازیم.

حسینی از عملکرد بانک‌ها هم انتقاد کرد و گفت: آنها باید به مقوله تولید و اشتغال توجه بیشتری داشته باشند عملاً بسیاری از تولیدی‌ها زمین‌گیر شده و عامل آن بانک ها هستند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi