جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاکید معاون سیاسی استاندار و متولی بودجه بر رفع مشکلات چاروسا/روایت بخشدار از بی‌مهری به بخش 20 هزار نفری

به گزارش کرونا از چاروسا، بخشدار چاروسا با معاون سیاسی و امنیتی استاندار دیدار کرد. در این نشست بخشدار خواستار توجه به مشکلات بخش چاروسا شد و در خصوص مشکلات به وجود آمده بین شهرداری و شرکت گاز استان خواستار ورود از سوی مسئولین استانی به این موضوع شد که هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91202
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

کرونا :

تاکید معاون سیاسی استاندار و متولی بودجه بر رفع مشکلات چاروسا/روایت بخشدار از بی‌مهری به بخش 20 هزار نفری

به گزارش کرونا از چاروسا، بخشدار چاروسا با معاون سیاسی و امنیتی استاندار دیدار کرد.

در این نشست بخشدار خواستار توجه به مشکلات بخش چاروسا شد و در خصوص مشکلات به وجود آمده بین شهرداری و شرکت گاز استان خواستار ورود از سوی مسئولین استانی به این موضوع شد که هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار در این نشست با هماهنگی با معاونت عمرانی استانداری خواستار نشستی با حضور شهردار قلعه رئیسی و نماینده شرکت گاز استان شد.

همچنین در این نشست در خصوص پرونده شهرستانی شدن قلعه رئیسی و بخش های همجوار و همچنین در خصوص وضعیت امنیت سطح بخش بحث و تبادل نظر شد.

تاکید معاون سیاسی استاندار و متولی بودجه بر رفع مشکلات چاروسا/روایت بخشدار از بی‌مهری به بخش 20 هزار نفری 4

در ادامه بخشدار با حضور در سازمان برنامه و بودجه با شاهینی رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار کرد.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این دیدار با بیان اینکه بخش چاروسا یکی از بخش های بزرگ استان است که قریب به ۲۰هزار نفر جمعیت و ۱۳۰روستا دارد عنوان کرد: این بخش مورد بی مهری قرار گرفت و با وجود خدمات ارزنده که انقلاب در این بخش در زمینه های مختلفی داشت اما مشکلاتی هم در این بخش است که نیاز است توجه بیشتری صورت بگیرد.

بخشدار چاروسا ابتدا به کمیته برنامه ریزی شهرستان اشاره و خواستار توجه بیش از پیش اعتبارات به این بخش شد و گفت: بخش چاروسا بحران راه ارتباطی دارد که جاده ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی یک معضل اساسی است که سبب شد تا همین محور ارتباطی شاهد حوادث زیاد باشد که امیدواریم نگاه ویژه به آن شود.

وی به جاده برفکوه و سیلم اشاره و گفت: این دو محور کمک شایانی به عشایر می کند و بازگشایی این مسیرها باعث می شود تا مناطق سردسیری و عشایری این بخش پیشرفت بیشتری صورت بگیرد.

معاون رئیس جمهور؛ دولت مشکل کمبود اعتبار پروژه پاتاوه به دهدشت را رفع می‌کند
دنبال کنید

بخشدار چاروسا به ورزشگاه قلعه رئیسی اشاره و با بیان اینکه بی مهری زیادی در خصوص ورزشگاه قلعه رئیسی شد و امیدواریم حضور شما در استان سبب شود تا این پروژه یکبار برای همیشه تکمیل شود و ادامه داد: چرا مردم و جوانان یک منطقه با این همه جمعیت محروم از ورزشگاه باشند و هرسال قول وعده جدیدی داده شود.

ایزدخواه همچنین به مشکلات شهری شهرداری اشاره و  نیمه کاره رها شدن ساختمان شهرداری و کمبود فضای شهری را یک معضل دانست و گفت: مشکلات راه های روستایی، کمبود اعتبار بری دهیاری ها و مشکلات آب بعضی روستا از مشکلاتی است که روستاهای این منطقه با آن دست و پنجه نرم می کنند.

وی با ابراز نگرانی از قبور شهدا گمنام و شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: قبور شهدا شهر و گمنام این شهر بسیار نگران کننده است و در بسیاری موارد انسان با دیدن این قبور به درد می آید که امید است به این قبور توجه شود.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه مناطق گردشگری چاروسا مورد بی مهری قرار گرفت و ادامه داد: آبشار کمردوغ، روستاهای الگن و المور وچشمه چنداران از مناطق زیبای گردشگری هستند که اگر در یک بخش دیگری بودند بیش از این به آنها توجه می شد و امیدواریم به خصوص به آبشار کمردوغ و محور ارتباطی این روستا توجه شود.

وی در پایان از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست به بخش چاروسا سفر کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در این دیدار با بیان اینکه نگاه دولت نگاهی به مناطق محروم است و قطعا با توجه به سفر هیات دولت به استان به این بخش توجه خوبی صورت می گیرد تاکید کرد: پیگیر استادیوم ورزشی شهر قلعه رئیسی هستیم و طبق پیگیری با ورزش و جوانان مشکل آب دارد که تلاش کنید مشکل آب این استادیوم حل شود و در اعتبارات این ورزشگاه خوب دیده می شود تا با کارهای صورت گرفته تکمیل شود.

سی‌سختی‌ها از عملکرد بانک‌ها راضی نیستند/ خط و نشان معاون استاندار برای روسای بانک‌ها
دنبال کنید

شاهینی تصریح کرد: کمیته برنامه ریزی بیشتر دست فرماندار است باید بیشتر از این طریق رایزنی شود اما ما هم وظایفی داریم که به مناطق محروم توجه بیشتری صورت بگیرد.

وی به جاده ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی اشاره و با بیان اینکه این محور در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان دیده می شود تصریح کرد: در زمینه راه های روستایی و همچنین محورهای ارتباطی استان تخصیصات جدیدی تزریق می شود که قطعا کمک می کنیم.

شاهینی به حوزه شهری اشاره و با بیان اینکه پیشنهاداتی برای شهرداری های استان ارسال کردیم که منتظر پاسخ هستیم در صورت جذب به شهرداری قلعه رئیسی برای ساختمان شهرداری اختصاص می دهیم اما باید شورای شهر و شهردار هم پیگیر این مسائل باشند؛ همچنین در خصوص گلزار شهدا اعتباری به شهرستان ارسال کردیم پیگیر باشید و برای گلزار شهدا این منطقه هم مورد استفاده شود.

وی در پایان از سفر به چاروسا خبر داد.

تاکید معاون سیاسی استاندار و متولی بودجه بر رفع مشکلات چاروسا/روایت بخشدار از بی‌مهری به بخش 20 هزار نفری 5

گزارش”سیدحسن آرمند”

پایان پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi