جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه جامع و نقشه راه برای بخش سلامت استان بوشهر ضروری است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست با معاون درمان و مدیران مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر بر داشتن نقشه راه، حل مشکلات بخش درمان با پیگیری در سطح ملی و اهمیت تکریم ارباب رجوع در مراکز درمانی تأکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91178
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

برنامه جامع و نقشه راه برای بخش سلامت استان بوشهر ضروری است

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری در نشست با معاون درمان و مدیران مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر، ضمن قدردانی از خدماتی که در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس اظهار داشت: در کنار این تلاش‌ها شایسته است شأن و کرامت مراجعه‌کنندگان حفظ شود وآموزش مهارت‌های نحوه تعامل، تکریم ارباب رجوع و رعایت اخلاق اسلامی و حرفه‌ای برای پرسنل تداوم داشته باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم داشتن برنامه جامع با افق بلندمدت و نقشه راه برای بخش سلامت استان را یک ضرورت دانست و بیان داشت: مشکلات مربوط به مرکز آموزش درمانی شهدای خلیج فارس در۳بخش قابل‌ پیگیری است. بخشی بایستی در سطح دانشگاهی حل ‌وفصل شود که نیاز به هماهنگی درون بخشی دارد.

جمیری افزود: بخش مشکلات مرتبط با سازمان‌های درون‌ استانی نیز با جلسات هم‌اندیشی در سطح استان می‌تواند مرتفع گردد و برخی از موضوعات نیز بایستی در سطح وزارت بهداشت رایزنی و مطالبه شود. اگر در این دو بخش مشکلی بود این آمادگی وجود دارد تا با همراهی مسئولین دانشگاه آن را برطرف کنیم.

در این نشست معاون درمان دانشگاه  نیز عملکرد معاونت در حوزه بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ را در ۳ محور اقدامات صورت گرفته، برنامه‌های  توسعه‌ای و چالش‌ها و مشکلات موجود تشریح کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi