جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اردستان از لحاظ اشتغال وضعیت مطلوب و پایداری دارد

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اردستان از لحاظ اشتغال وضعیت مطلوب و پایداری دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91175
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

اردستان از لحاظ اشتغال وضعیت مطلوب و پایداری دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سیدصادق طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان و عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با مسائل شهرستان اردستان اکنون چند اولویت وجود دارد که اولویت اول راه روستایی و اولویت دوم بحث آب شرب روستایی است اما در سال‌های اخیر اولویت ما در مسائل دیگر از جمله اشتغال و غیره بوده در حالی که امروزه اردستان از لحاظ اشتغال وضعیت مطلوب و پایداری دارد.

وی افزود: در حال حاضر اشتغال در شهرستان در وضعیتی نیست که برای افراد جویای کار، کار نداشته باشیم و اکنون کارخانه‌های شهرستان اردستان به دنبال نیروی کار هستند و حتی برخی مواقع برای تأمین نیروی کار، اقدام به جذب کارگر از بیرون شهرستان، می‌کنند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: در حال حاضر بحران حوزه اشتغال که در اوایل دوره نمایندگی من در شهرستان وجود داشت را پشت گذاشته‌ایم اما کارخانه‌ها مسائل و مشکلات جاری در حوزه‌های مختلف همچون مباحث مالیاتی، مواد اولیه دارند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان اردستان نسبت به گذشته مطلوب‌تر است، خاطرنشان کرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن که در طول سال‌های اخیر در بیمارستان اردستان راه‌اندازی شده، بسیاری از اعزام بیماران به شهرهای مجاور را کاهش داده همچنین مجموعه درمانی زواره به بیمارستان ارتقا یافته و شاهد حضور ۲۵ پزشک متخصص در بیمارستان اردستان هستیم.

وی بیان کرد: در ارتباط با بحث ورزش شهرستان، در ابتدای دوره نمایندگی بنده، حدود ده چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهرستان ایجاد و ۲۵ روستای شهرستان نیز به خانه ورزش تجهیز شدند اما در یک دوره کوتاهی متأسفانه در دوران کرونا وقفه‌ای ایجاد شد و ما انتظار داشتیم که برای مثال این استخر اردستان در طول مدت کوتاهی، دوباره راه‌اندازی شود.

پیگیری جهت حل مشکلات کشاورزان ملایر در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی
دنبال کنید

نماینده مردم اردستان در مجلس، ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری‌هایی که انجام شد توانستیم حدود سه میلیارد تومان اعتبار برای استخر اردستان از وزارت ورزش جذب کنیم که مناقصه برای انتخاب پیمانکار استخر در سایت اداره ورزش استان ایجاد شده و منتظر مشخص شدن پیمانکار هستیم.

طباطبایی نژاد با اشاره به وجود ۲۷۰ کیلومتر خرابی شدید در راه‌های روستایی اردستان، تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان و نماینده ایشان به اردستان، موضوع خرابی راه‌های روستایی را مطرح کرده و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار درخواست دادیم که سرانجام با پیگیری‌های بسیار اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته برای جاده ترانزیت اردستان اعتباری در حدود ۵۰ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست دادیم که حدود ۳۳ میلیارد تومان تخصیص یافت همچنین امسال نیز حدود ۷۰ میلیارد تومان جذب شد و امیدواریم راه‌های روستایی و جاده ترانزیت تا پایان سال از حالت بحرانی خارج شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس بیان کرد: حدود ۹۰ روستا در شهرستان اردستان در دوره‌ای از زمان را از آب‌رسانی سیار استفاده می‌کنند چرا که آب‌شرب پایدار در این مناطق که عمدتاً از مناطق کوهستانی شهرستان هستند، وجود ندارد همچنین قرار است با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بحث آب‌رسانی سیار این روستاها، تحت پوشش قرارگاه قرار بگیرد.

طباطبایی‌نژاد در ارتباط با تغییرات مدیریتی در این شهرستان، تصریح کرد: هرگونه تغییری که باعث تقویت یک مجموعه اداری شده و به نفع و مصلحت عامه مردم باشد، در نظر ما هیچ اشکالی ندارد چرا که ما می‌خواهیم این تغییرات به نفع مردم باشد./

اختصاص اعتبار برای بازسازی مدارس فرسوده ساری و میاندورود/ پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های بهداشتی حوزه انتخابیه
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi