شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت حل مشکلات راه اصلی و محورهای مواصلاتی روستاهای بخش بسطام شاهرود

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم روستاهای بخش بسطام شهرستان شاهرود خواستار حل مشکلات راه اصلی و محورهای مواصلاتی روستاهای این بخش شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91172
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

ضرورت حل مشکلات راه اصلی و محورهای مواصلاتی روستاهای بخش بسطام شاهرود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی‌اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با  مردم روستاهای بخش بسطام شهرستان شاهرود گفت: در سال جدید با تدبیر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور چالش‌ها در حال تبدیل شدن به فرصت است.‌

وی با بیان اینکه دیدارهای مردمی، پیش از آنکه برای مردم مفید باشد؛ برای مسئولان‌اهمیت داشته و مورد نیاز است، افزود: مشکلات راه اصلی و محورهای مواصلاتی روستا، مشکل نانوایی، آنتن دهی تلفن همراه و.. در روستای زرگر برطرف خواهد شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: مردم ایران در روز قدس شب‌های قدر و در نماز عید فطر ثابت کردند که نسبت به انقلاب و نظام محکم پای کارند و از اصول کوتاه نخواهند آمد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما هیچگاه به موشک و قدرت برتر نظامی خود نمی‌نازیم، بلکه در گام اول به مردم افتخار و سپس به سایر موارد می‌بالیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi