جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت برای تأمین اعتبار شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی صیدنظری شهرستان چرداول

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مجموعه مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی استان ایلام از موافقت برای تأمین اعتبار شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی صیدنظری شهرستان چرداول خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91169
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

موافقت برای تأمین اعتبار شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی صیدنظری شهرستان چرداول

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی اکبر بسطامی، نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان و رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مجموعه مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی استان ایلام از موافقت برای تأمین اعتبار شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی صیدنظری شهرستان چرداول خبر داد.

وی از اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی خارج از بودجه مصوب دانشگاه به منظور پرداخت مطالبات کارکنان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال به منظور تکمیل ساختمان نیمه کاره اربعین دانشگاه علوم پزشکی تأمین اعتبار شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: با توجه به موارد ذکر شده و موافقت وزیر بهداشت با خواسته‌های ارائه شده، مجموعه مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان در این خصوص نشست تخصصی برگزار کنند و چندین طرح مهم با اولویت‌بندی را مشخص تا در نشست بعدی با وزیر بهداشت پیگیری‌های لازم به صورت خاص انجام گیرد

بسطامی گفت: در دیدار اخیر با وزیر بهداشت مسائل و مشکلات حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح شد که در این راستا وزیر بهداشت نیز دستورات لازم را جهت رفع مسائل و مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

وی افزود: در این دیدار وزیر بهداشت با احداث بیمارستان سوانح در استان برای نخستین بار و اخذ مجوز احداث داروخانه دولتی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج موافقت کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از اخذ دستور ایجاد مرکز رادیوتراپی در استان خبر داد و یادآور شد: ۳۰ میلیارد تومان و هم‌چنین تأمین اعتبار احداث لازم از طریق بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت جهت احداث بیمارستان ملکشاهی اختصاص یافته است./

دیدار و گفت و گوبا مدیرعامل بنیاد علوی؛ پیگیری جهت احداث و تکمیل برخی از پروژه های آموزشی رامهرمز و رامشیر
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi