جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت وزارت نیرو با اجرایی شدن طرح های آبرسانی در نهبندان

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: طرح‌های آبرسانی نهبندان در مجموع اعتبار بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان می‌طلبد که خوشبختانه با پیگیری و رایزنی‌های متعدد، اجرایی شدن آن از سوی وزیر نیرو مورد موافقت قرار گرفته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91163
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

موافقت وزارت نیرو با اجرایی شدن طرح های آبرسانی در نهبندان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و رییس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مخازن ذخیره سازی آب، حفر و تجهیز چاه آب، انتقال شبکه آبرسانی از جمله طرح‌های مورد نیاز حوزه شهرستان نهبندان است که موجب شد مکاتبات متعدد از سوی نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی به وزیر نیرو برای اجرای آن شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه این مکاتبات نتیجه بخش شده و وزیر نیرو برای وارد شدن این طرح‌ها به فاز عملیاتی موافقت کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به فرسوده بودن شبکه‌های آبرسانی و عدم توسعه یافتگی تأسیسات آبرسانی در این شهرستان گفت: کاهش ۳۰ درصدی آب شرب شهر نهبندان و عملیات ۳۰ کیلومتر خط انتقال آب و حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه ۳۰ میلیارد تومان این اعتبار را طلب می‌کند که تأمین خواهد شد.

نخعی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی قدمگاه در بخش مرکزی نهبندان که می‌تواند آب شرب ۱۱ آبادی را تأمین کند از جمله طرح‌های مورد موافقت وزیر نیرو برای عملیاتی شدن است، بیان کرد: تأمین آب شرب و بهداشتی ۴۳ روستا در بخش سرداران با حفر و تجهیز چاه نیز از خواسته‌های و نیازهای اساسی این منطقه است که در جریان دهگردشی ها مردم بدان اشاره کرده‌ام و در دستور کار برای وارد شدن به فاز عملیاتی قرار گرفت.

وی افزود: طرح‌های آبرسانی نهبندان در مجموع اعتبار بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان می‌طلبد که خوشبختانه با پیگیری و رایزنی‌های متعدد، اجرایی شدن آن از سوی وزیر نیرو مورد موافقت قرار گرفته است./

پایگاه انتقال خون شهرستان رودبار راه اندازی شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi