جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خیلی خودمانی با نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد/آقای مدیر؛ برای بلهزار و مادوان چه کرده‌اید؟

به گزارش کرونا از یاسوج؛ یکی از مشکلات بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به فضاهای آموزشی در این استان است که موجب شده با همه خدماتی که نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر نسبت به این استان انجام داده اما همچنان مشکل فضای آموزشی در برخی از نقاط سر جای خود باقی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91098
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

کرونا :

خیلی خودمانی با نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد/آقای مدیر؛ برای بلهزار و مادوان چه کرده‌اید؟

به گزارش کرونا از یاسوج؛ یکی از مشکلات بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به فضاهای آموزشی در این استان است که موجب شده با همه خدماتی که نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر نسبت به این استان انجام داده اما همچنان مشکل فضای آموزشی در برخی از نقاط سر جای خود باقی باشد.

هر چند نظام جمهوری اسلامی اعتبارات و تسهیلات بسیار زیادی را به استان سرازیر کرده و در بسیاری از بخش ها و حوزه‌ها کارهای بزرگی هم انجام شده اما به دلایل مختلف از جمله نظارت‌های ضعیف و همچنین بی‌تدبیری مدیریتی شاهد خودنمایی مشکلات هستیم.

در حوزه مدرسه سازی نیز اوضاع این چنین است هر چند که در طول ادوار مختلف اقدامات بسیار خوبی در راستای رفع مشکلات فضاهای آموزشی و مدرسه سازی انجام شده اما جانمایی‌های نادرست و مدرسه سازی‌های بی فایده و بی‌اثر برای رفع مشکلات سود چندانی نداشته است.

نمونه بارز آن به مشکلات مدارس حاشیه شهر یاسوج بر می‌گردد که فضاهای آموزشی کافی و لازم برای تحصیل فرزندان در حاشیه شهر یاسوج وجود ندارد.

مدیران نوسازی مدارس از گذشته تاکنون آمارهای رنگ و وارنگ و جور واجور از عملکرد خود ارائه کرده‌‌اند هر یک از آن‌ها در طول این سال‌ها خود را ناجی فضاهای آموزشی و سوپرمن رفع مشکلات معرفی کرده‌اند  اما نگفته‌اند که برای حاشیه شهر یاسوج چه کرده‌اند و آیا باید همچنان مشکلات مادوان و بلهزار بر سر جای خود باقی بماند.

هر چند نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد آمار خیره کننده از اقدامات انجام شده ارائه داده اما باید توضیح دهند که آیا باید فرزندان محروم و مستضعف حاشیه‌نشین مادوان و بلهزار همچنان در به در و آواره شهر یاسوج باشند.

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۶۹ نفر رسید
دنبال کنید

مدیریت نوسازی مدارس استان وقتی هنر یک مدیر دولت مردمی و انقلابی را دارد که بتواند گرهی از مشکلات سخت را باز کند و متفاوت از گذشتگان برای این تعداد بسیار زیاد دانش‌آموزان کاری انجام دهد.

دفتر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مطابق خواسته مردم به جد پیگیر مشکلات فضاهای آموزشی در منطقه حاشیه نشین به خصوص مناطق مادوان و بلهزار یاسوج خواهد بود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi