پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده برای لایروبی چشمه روستای زنجیره سفلی چرداول

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی در مجلس در بازدید از روستای زنجیره سفلی چرداول از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده برای لایروبی چشمه این روستا خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91080
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده برای لایروبی چشمه روستای زنجیره سفلی چرداول

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای زنجیره سفلی چرداول گفت: لایروبی چشمه روستای زنجیره که اکنون خشکیده است و اثرات منفی زیادی بر کشاورزی و معیشت مردم زنجیره سفلی گذاشته، اصلی ترین مطالبه مردم منطقه است.

وی افزود: علاوه بر اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده، مقرر شده تیم کارشناسی آب و خاک این سازمان برای حل این مشکل بررسی‌های لازم را انجام دهد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: روستای زنجیره سفلی در مسیر اصلی اربعین حسینی قرار دارد و تردد بسیار زیادی در طول سال دارد.

فلاحی بیان کرد: اهالی روستا در خصوص تعیین حریم این جاده مطالبه جدی داشتند که بنا شده با توجه به اهمیت تعیین حریم این روستا، مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیران مرتبط و شورای روستا و دهیاری برگزار و این مشکل حل شود.

وی اظهار کرد: از آنجا که مسجد کنونی روستا در حریم جاده قرار دارد و باید تخریب شود، اهالی زنجیره سفلی زمینی برای احداث مسجد آماده کرده و پی کنی هم کرده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس افزود: با بنیاد علوی برای کمک به مسجد برای تأمین مصالح از جمله سیمان و میلگرد مذاکره شده است.

وی گفت: برای تکمیل طرح هادی روستای زنجیره سفلی و آسفالت معابر، از محل بودجه در اختیار نمایندگان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است./

طرح تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر یکی از مشکلات بزرگ زیست محیطی این شهرستان است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi