جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید فرماندار دنا از منطقه گردشگری کوه گل/قول درخشان‌زاده از نظارت مستمر بر اماکن گردشگری

به گزارش کرونا از سی سخت، فرماندار دنا از منطقه گردشگری کوه گل بازدید و از نزدیک با گردشگران گفت و گو کرد. فرماندار دنا به همراه جمعی از اعضای کارگروه گردشگری، همزمان با ورود گردشگران از مناطق تفریحی و تفرجگاههای کوه گل شهر سی سخت بازدید کردند. در این بازدید علاوه بر اطلاع و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90872
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

کرونا :

بازدید فرماندار دنا از منطقه گردشگری کوه گل/قول درخشان‌زاده از نظارت مستمر بر اماکن گردشگری

به گزارش کرونا از سی سخت، فرماندار دنا از منطقه گردشگری کوه گل بازدید و از نزدیک با گردشگران گفت و گو کرد.

فرماندار دنا به همراه جمعی از اعضای کارگروه گردشگری، همزمان با ورود گردشگران از مناطق تفریحی و تفرجگاههای کوه گل شهر سی سخت بازدید کردند.

در این بازدید علاوه بر اطلاع و آگاهی از مشکلات کوه گل برای توسعه گردشگری، از صنعت توریسم به عنوان یک منبع درآمد پایدار یاد کرد و گفت: در یکسال گذشته زیرساخت هایی برای این منطقه بکر و طبیعی گردشگر پذیر ایجاد شده است که بخشی از کمبودها اساسی برطرف شده و برنامه داریم با با پیش بینی اعتبارات لازم در این چشمه سارها و کوهپایه های زیبا و خوش آب و هوا مکان هایی امن و با آرامش در اختیار مسافران و گردشگران قرار گیرد که قطعا زمینه سازی و کسب در آمد مطلوب برای کسبه و بازار خواهد شد.

فرماندار دنا در این بازدید گفت: پیشرفت گردشگری شهرستان دنا و جذب گردشگر، لازمه اتحاد، همدلی وهم افزایی همه دستگاه های اجرایی و فعالان بخش گردشگری است.

درخشان زاده در ادامه خاطرنشان کرد: فصل گردشگری در شهرستان دنا بعد از عید فطر شروع شده و کماکان ضمن اینکه همه امکانات مورد نیاز تقویت می گردد ستاد گردشگری نیز به صورت مکرر بازدید و در کنار گردشگران با هدف حمایت از آنها خواهد ماند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi