سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقامه نماز عید فطر در شهرها و روستاهای کردستان

به گزارش کرونا از سنندج، مردم متدین شهرها و روستاهای کردستان بعد از یک ماه روزه‌داری امروز با حضور در مساجد و حسینه‌ها در نماز عید فطر شرکت کردند و همدلی و وحدت خود را نمایش گذاشتند. امروز همگام با مردم کشور و استان کردستان، نماز عید فطر در مسجد جامع شهر سنندج و حسینیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90818
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

کرونا :

اقامه نماز عید فطر در شهرها و روستاهای کردستان

به گزارش کرونا از سنندج، مردم متدین شهرها و روستاهای کردستان بعد از یک ماه روزه‌داری امروز با حضور در مساجد و حسینه‌ها در نماز عید فطر شرکت کردند و همدلی و وحدت خود را نمایش گذاشتند.

امروز همگام با مردم کشور و استان کردستان، نماز عید فطر در مسجد جامع شهر سنندج و حسینیه این شهر اقامه شد.

ماموستا مختار فرجی در خطبه‌های نماز نماز فطر مسجد جامع سنندج اظهار کرد: تبعیت از سایر کشورهای اسلامی در اعلام عید فطر بدون روئیت ماه شوال موجب ایجاد تفرقه می‌شود.

وی از عید فطر به عنوان عید اتحاد و انسجام و برادری نام برد و گفت: شرط اعلام عید فطر، اعلام روئیت ماه شوال از جانب حاکمیت است و همه باید دور از تعصب و کوتاه‌نظری، در راستای حفظ وحدت و یکدلی گام برداریم.

ماموستا فرجی در ادامه افزود: کمک به فقرا و نیازمندان به ویژه در این ایام مبارک از سوی افراد توانمند جامعه به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پیامبر(ص) همواره به فکر تهیدستان و یتیمان بود و ما نیز به تبعیت از رسول اکرم، باید در حد توان به محرومین و نیازمندان جامعه کمک کنیم.

ماموستا فرجی گفت: کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بهترین و مطمئن‌ترین کانال برای رساندن کمک به دست نیازمندان واقعی جامعه هستند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱



منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi