پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل اینترنت روستاهای چاروسا رفع می‌شود/قول ویژه آقای مدیرکل

به گزارش کرونا از چاروسا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور در بخش چاروسا به همراه بخشدار چاروسا مشکلات اینترنت چاروسا را بررسی کردند.  ایزدخواه بخشدار چاروسا در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه چاروسا از ظرفیت های بالایی در زمینه نیروی انسانی برخوردار است اما مشکلاتی اولیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90773
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

کرونا :

مشکل اینترنت روستاهای چاروسا رفع می‌شود/قول ویژه آقای مدیرکل

به گزارش کرونا از چاروسا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور در بخش چاروسا به همراه بخشدار چاروسا مشکلات اینترنت چاروسا را بررسی کردند. 

ایزدخواه بخشدار چاروسا در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه چاروسا از ظرفیت های بالایی در زمینه نیروی انسانی برخوردار است اما مشکلاتی اولیه دارد عنوان کرد: مشکل اینترنت در روستای گراب، المور، روستای بیسیدون و خروجی قلعه رئیسی به دهدشت، جاده ادرج وجود دارد که بسیاری از این روستاها گردشگر پذیر هستند و مشکل اینترنت دارند.

 ایزدخواه خواستار رفع مشکل اینترنت در نقاط کور شد و گفت: راه اندازی سیستم اف تی تی می تواند کمک شایانی برای نسل جدید ارتباطات باشد که امیدواریم در این منطقه هم راه اندازی شود.

  الهامی  رئیس آموزش و پرورش چاروسا هم در این نشست بیان کرد: وضعیت اینترنت در بسیاری از مدارس نگران کننده است که امیدواریم به مناطق محرپم بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه بعضی روستاها از اینترنت محروم هستند و مشکلاتی برای مدارس وجود دارند یادآور شد: هنوز بعضی خواسته ها اولیه هستند که نبود اینترنت در یک روستا مشکل اولیه است که باید رفع شوند.

  فاطمیان رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه در شهر قلعه رییسی و روستاهای همجوار به دلیل روستاهای زیادی که این بخش دارد نیاز است توجه بیش از پیش صورت بگیرد تاکید کرد: در بسیاری از نقاط سطح شهر اینترنت در آنها نقطه کور هستند که مشکلاتی وجود دارد، و همین سبب شد تا بسیاری از نقاط شهر اینترنت پاسخگو نباشد و دستگاه اف تی تی همکاری کنید. 

اجرای طرح جامع امنیت محله‌محور بر اساس مبارزه جدی با قاچاق سوخت در جیرفت
دنبال کنید

محمود رادمنش مدیرکل ارتباطات هم در این نشست تصریح کرد: خدمات خوبی در مناطق محروم به برکت نظام صورت گرفت و عمق محرومیت در گذشته وجود داشت و اگر بخواهیم مقایسه کنیم خدمات ارزنده از سوی انقلاب به وجود آمد و این خدمات به برکت نظام جمهوری اسلامی است اگر نقدی هست که هست اما باید خدمات هم دیده شود و قدردان خدمات نظام هم باشیم.

وی بیان کرد: با دعوت بخشدار برای رفع مشکلات حضور پیدا کردیم  نصب یک دکه در روستاها گراب یک مشکل اساسی در بخش در زمینه اینترنت را رفع خواهد شد و یکی از دلایلی که سبب کندی پروژه ها در روستاها می شود معارضات مردمی است.

رادمنش یادآور شد: برای پروژه روستای گراب که با اعتبار شش میلیارد تومان است که می تواند بسیاری از این روستاها را پوشش دهد.

رادمنش با بیان اینکه در این سفر پروژه جدیدی شروع بکار خواهد کرد که پروژه چاهگرگی و سرآسیاب با اعتبار شش میلیارد تومان راه اندازی خواهد شد. و ادامه داد:  ۱۶سایت همراه اول قلعه رئیسی وجود دارد که ۹۰کیلومتر فیبر نوری وجود دارد که در چاروسا با اعتبار سه میلیارد تومان امسال شروع بکار خواهد کرد و نقاط کور سطح شهر که با مخابرات است که باید ورود کنند و باطری پشیتبان وجود ندارند و باید مخابرات تامین کنند و ارتباطات سیار باید پیگیری شود که برای چاروسا پیگیری میکنم. 

وی گفت: پروژه اف تی تی یک پروژه بزرگ است اما شرکت ارتباطات سیار برای درامد است و سیستم  اف تی اچ را در دولت داریم پیگیری میکنیم که جایگزین شود  یک موضوع خاص است و به دنبال سرمایه گذار هستیم و هدفمان از شهرهای کوچک است با اجرای این پروژه ها تقریبا مشکل روستاها رفع خواهد شد.

گرانفروشی و پلمب سه فروشگاه زنجیره‌ای در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی بیان کرد: ۴۱۰میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های است که در چاروسا شروع بکار خواهد کردند و اگر معارضات مردمی رفع شود پروژه گراب را هر چه زودتر به پایان خواهیم رساند.

در ادامه با حضور در روستاهای چاروسا مشکل اینترنت این روستاها از نزدیک بررسی شدند.

مشکل اینترنت روستاهای چاروسا رفع می‌شود/قول ویژه آقای مدیرکل 3

پایان پبام/

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi