جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر کشور؛ پیگیری جهت تامین امکانات برای شهرداری میانه و شهرهای میانه

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: در روزهای به همراه آقای حسینی دیگر نماینده میانه دیدار و گفت و گویی با وزیر کشور داشتیم که در این دیدار مطالبات مردم به ویژه تامین امکانات و تجهیزات  شهرداری میانه و شهرهای تابعه و همچنین ارتقا بخش ترکمنچای به فرمانداری پیگیری شد تا اقدامات لازم انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90728
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر کشور؛ پیگیری جهت تامین امکانات برای شهرداری میانه و شهرهای میانه

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای به همراه آقای حسینی دیگر نماینده میانه دیدار و گفت و گویی با وزیر کشور داشتیم که در این دیدار مطالبات مردم به ویژه تامین امکانات و تجهیزات  شهرداری میانه و شهرهای تابعه و همچنین ارتقا بخش ترکمنچای به فرمانداری پیگیری شد تا اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: در این جلسه از جمله مواردی که مطرح شد اخذ امکانات از قبیل تامین نردبان آتش نشانی و ماشین جاروب برای شهرداری میانه، بیل مکانیکی و ماشین حمل زباله برای شهرداری های آچاچی، آفکند، ترک و ترکمنچای شهرستان میانه بوده است که خوشبختانه با دستور صریح وزیر کشور جهت رسیدگی و اقدام لازم همراه بوده است.

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: همچنین برای حل مشکل سالن ورزشی امام خمینی (ره)  به همراه مدیر کل نوسازی مدارس از آخرین وضعیت این سالن بازدیدی به عمل آمد و مقرر شد با زمانبندی و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت به وضعیت این سالن ورزشی رسیدگی شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: از چندین پروژه آموزشی حوزه انتخابیه نیز بازدیدی داشتیم که این پروژه ها نیز به صورت مشارکتی با خیرین در حال انجام است و قول مساعد داده شد تا در اسرع وقت مشکل این فضاهای آموزشی در حال ساخت برطرف شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi