شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از ۱۰ روستای شهرستان خلخال و هشت روستای کوثر در اولویت آسفالت‌ریزی قرار دارند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در بازدید از طرح‌های راهسازی در خلخال گفت: بیش از ۱۰ روستای شهرستان خلخال و هشت روستای کوثر در اولویت آسفالت‌ریزی قرار دارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90716
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

بیش از ۱۰ روستای شهرستان خلخال و هشت روستای کوثر در اولویت آسفالت‌ریزی قرار دارند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ سیدغنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال و کوثر و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های راهسازی در خلخال گفت: آب و فاضلاب و راهداری مأموریت و مسئولیت اصلی را در این حوزه بر عهده دارند و امیدواریم با شروع فصل کاری در تأمین آب شرب روستاییان و همچنین آسفالت جاده‌های ساکنان مناطق روستایی اقدامات فوری و اولویت‌دار در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: نباید تا فصل تابستان روستاییان جنوب استان از لحاظ تأمین آب در مضیقه باشند و قطعاً باید هدف‌گذاری‌ها برای گذر از فصل گرما و تأمین آب شرب پایدار در روستاها باشد تا زمینه رفاه و آسایش این خانواده‌ها فراهم آید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: هر چند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شهرها و روستاها را در تنگنای بیشتر قرار داده اما تلاش دولت سیزدهم، وزرا و مسئولان استانی و شهرستانی بر این است تا با تلاش و همتی مضاعف کاستی‌ها برطرف و بیش از گذشته خدمت‌رسانی صادقانه در دستور کار قرار گیرد.

نظری با قدردانی از همراهی خوب مدیران استانی در شهرستان‌های جنوب استان به ویژه حوزه راه و سایر زیرساخت‌ها افزود: محور هشتچین به سرچم و همچنین محور ارتباطی اسالم به خلخال جز محورهای مهم و پرتردد ساکنان جنوب استان است که باید راهداری در کوتاه‌ترین زمان و در فصل کاری تعریض، بهسازی، آسفالت‌ریزی و تثبیت جاده را در این مسیرها انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اصلاح مسیر اسالم به خلخال که از محورهای ترددی به شمال کشور است، شایسته است تا تدبیری اندیشیده شود که فصل زمستان امسال از لحاظ ترددی در این مسیر مشکلات و نارسایی‌ها به حداقل برسد.

غافلگیری در اجرای عملیات طوفان الاقصی سبب استیصال نظامیان صهیونیستی شد/ شاهد گسترش مقاومت هستیم
دنبال کنید

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ضرورت تأمین قیر مورد نیاز را از طریق متولیان امر برای تولید آسفالت در فصل کاری یادآور شد و بیان کرد: بیش از ۱۰ روستای شهرستان خلخال و هشت روستای کوثر در اولویت آسفالت‌ریزی قرار دارند و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان این روستاهای پرجمعیت از راه دسترسی مناسب بهره‌مند شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi