پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری جهت تامین امکانات و تجهیزات پزشکی برای بیمارستان دورود و ازنا

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: پیگیری هایی نیز در دیدار با وزیر بهداشت در خصوص خرید آمبولانس برای بیمارستان ازنا، قرار دادن اما آر آی دولتی دورود در اولویت خرید، تامین اعتبار ساختمان آزمایشگاه مرکزی دورود، تامین اعتبار ساخت ۱۲ واحد مسکونی برای پزشکان ازنا و … صورت گرفت که دستورات لازم در این دیدار صادر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90695
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیگیری جهت تامین امکانات و تجهیزات پزشکی برای بیمارستان دورود و ازنا

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با رئیس بانک توسعه تعاون داشتیم که در این دیدار در خصوص اخذ تسهیلات برای اجرای پروژه فاضلاب حوزه انتخابیه صحبت و در همین راستا نیز تصویب شد ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه فاضلاب دورود از محل اعتبارات بانک اختصاص داده شود و مقرر شد در روزهای آینده ۴۰ میلیارد تومان به شرکت مجری پروژه ابلاغ شود.

وی افزود: همچنین در روزهای اخیر نیز دیداری با معاون وزیر داشتم که در این جلسه نیز آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی جاده کمربندی دورود -ازنا به شازند بررسی شد تا اقدام لازم انجام گیرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض از بنیاد مستضعفان اخذ و برای احیا و مرمت قنات های روستاهای ازنا در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفت تا این موضوع در اسرع وقت انجام گیرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: پیگیری هایی نیز در دیدار با وزیر بهداشت در خصوص خرید آمبولانس برای بیمارستان ازنا، قرار دادن ام آر آی دولتی دورود در اولویت خرید، تامین اعتبار ساختمان آزمایشگاه مرکزی دورود، تامین اعتبار ساخت ۱۲ واحد مسکونی برای پزشکان ازنا و … صورت گرفت که دستورات لازم در این دیدار صادر شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi