شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد سرعت گرفت/ تکمیل ۱۲۵ طرح آموزشی و ورزشی

سید رضا حسینی نیک در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچیاران اظهار کرد: تا کتون طرح های متعددی در نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان انجام شده است. وی بیان کرد: در یکسال گذشته ۱۲۵ طرح آموزشی و ورزشی از سوی این اداره کل تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90671
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

کرونا :

نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد سرعت گرفت/ تکمیل ۱۲۵ طرح آموزشی و ورزشی

سید رضا حسینی نیک در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچیاران اظهار کرد: تا کتون طرح های متعددی در نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان انجام شده است.

وی بیان کرد: در یکسال گذشته ۱۲۵ طرح آموزشی و ورزشی از سوی این اداره کل تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این تعداد طرح ها ۹۲ مورد فضای آموزشی و ۳۳ مورد چمن مصنوعی درون مدرسه ای بوده است.

حسینی نیک عنوان کرد: تکمیل ۵۰ طرح اموزشی تا مهر ماه امسال از مهمترین برنامه های در دست اجرای این اداره کل در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی گفت: تا کنون افزون بر ۵ هزار میلیارد ریال از اعتبارات نوسازی در ردیف های مختلف جذب شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف استان ۳۳ طرح آموزشی در قالب طرح محرومیت زدایی هم اکنون در دست اجراست.

حسینی نیک بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح ها بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طرح ساخت ۷۲ مدرسه ۲ کلاسه به منظور برچیده شدن مدارس کانکسی مناطق با جمعیت هر کدام بیش از ۱۰ دانش‌آموز در این استان سال گذشته اجرا شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این طرح با اعتباری بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال اجرا شد.

 حسینی نیک اضافه کرد: اجرای این طرح با مشارکت نوسازی مدارس، خیران و بنیاد برکت انجام شد و تا مهر ماه امسال تحویل اموزش و پرورش داده می شود.

روایتی جالب از دلیل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه تعمیرات و بازساخت ۳۸۵ چشمه سرویس بهداشتی از دیگر طرح های نوسازی استان است، گفت: این طرح در ۱۳۰ مدرسه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تعمیر و راه اندازی سیستم گرمایشی ۷۰۰ مدرسه در فصل سرما، استاندار سازی ۱۰ مدرسه با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال، اجرای یک هزار متر ایزگام و یک هزار متر آسفالت در مدارس مناطق مختلف استان را از دیگر اقدامات نوسازی در یکسال سال گذشته استان است.

 حسینی نیک عنوان کرد: ۳۳ چمن مصنوعی درون مدرسه ای با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در مدارس مناطق این استان ساخته شد.

وی افزود: از این تعداد چمن مصنوعی درون مدرسه ای ۲۲ مور از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و ۱۱ مورد از محل اعتبار ات نوسازی به بهره برداری رسید.

حسینی نیک ادامه داد: بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال انواع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی برای مدارس سطح استان در سال گذشته خریداری شد.

وی با اشاره به طرح به‌‎سازی و شاداب سازی مدارس استان گفت: این اقدام در قالب طرح شهید عجمیان در مناطق مختلف از جمله محروم کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این طرح بیش از ۵ میلیارد ریال برای ساخت و تعمیرات صندلی و ۲ میلیارد ریال برای تعمیرات رایانه ای هزینه خواهد شد.

حسینی نیک بیان کرد: طرح ساماندهی مدارس سنگی کشور که به نام دانش‌آموز شهید آرشام سرایداران در۷۰ مدرسه سنگی در مناطق محروم استان ساماندهی و نوسازی می‌شود.

چرا مدیران حوزه علمیه درباره بی‌حجابی به رئیسی نامه نوشتند؟
دنبال کنید

وی گفت: سهم خیرین در مشارکت طرح های مدرسه ساز ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که وصول شده است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi