جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

1300 خانوار خراسان جنوبی از طرح کالابرگ الکترونیک بهره‌مند شدند

به گزارش کرونا از بیرجند، غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزار و ۳۲۴ خانوار یارانه بگیر استان از طرح کالابرگ الکترونیک (اختیاری) طی یک ماه گذشته استفاده کردند. وی افزود: بیشترین خرید کالا از سوی این خانوار‌ها در طرح کالابرگ الکترونیک مربوط به کالا‌های مرغ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90638
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

1300 خانوار خراسان جنوبی از طرح کالابرگ الکترونیک بهره‌مند شدند

به گزارش کرونا از بیرجند، غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزار و ۳۲۴ خانوار یارانه بگیر استان از طرح کالابرگ الکترونیک (اختیاری) طی یک ماه گذشته استفاده کردند.

وی افزود: بیشترین خرید کالا از سوی این خانوار‌ها در طرح کالابرگ الکترونیک مربوط به کالا‌های مرغ و روغن بود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: طی این مدت توسط خانوارهای یارانه بگیر استان دو هزار ۴۲۲ تراکنش انجام شد.

اشرفی یادآور شد: تعداد ترمینال‌های فعال (دستگاه‌های کارتخوان) در خراسان جنوبی۵۸ هزار و ۷۱۶ مورد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

به گفته وی تعداد فروشگاه‌های ثبت شده خراسان جنوبی در این طرح هزار و ۷۹ فروشگاه است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۴۳ هزار و ۶۸۶ خانوار شهری و ۱۰۰ هزار و ۶۲۷ خانوار روستایی استان یارانه بگیر هستند که می‌توانند از طرح کالا برگ الکترونیکی( اختیاری) برای خرید کالا‌های مورد نظر استفاده کنند.

اشرفی خاطرنشان کرد: مجموع خانوار‌های یارانه بگیر در خراسان جنوبی ۲۴۴ هزار و ۳۱۳ خانوار است.

وی افزود: به منظور اجرای این طرح، خانوار‌های یارانه بگیر خراسان جنوبی ۱۰ قلم کالا شامل برنج، قند و شکر، روغن، شیر، مرغ و تخم مرغ، ماکارونی و… را می‌توانند از فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی مشارکت کننده در اجرای این طرح خریداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: افراد در اجرای این طرح یک ماه زودتر از یارانه خود برای خرید کالا‌های مشخص شده با هر نشان تجاری می‌توانند خریداری کنند.

زشت و نازیبا از پایتخت طبیعت ایران/ زمستان سخت برای کارگران شهرداری یاسوج+ تصاویر
دنبال کنید

اشرفی یادآور شد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از احتکار کالا و ایجاد امنیت غذایی و سلامت خانوار‌ها در استفاده از مزایای این طرح است و سازمان جهاد کشاورزی استان باید اقدامات لازم را برای تأمین کالا‌های مورد نظر انجام دهد.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi